hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 158 times

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik waardeer hans zeker blij dat wij iemand die heel veel weet en doet voor de sport een dikke 10 als waardering -----------------------------------------------maar mij vraag was waarom er zowat 14 dagen tussen zit bij wolvega koersen misschien- weet hans er meer over waarom het zo is bedankt voor je reactie en veel geluk met je spel vriend--------------------ik kan het ook aan ekko vragen en ook aan piet groot die zullen het ook wel weten denk ik

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

heb vanmorgen uitleg gehad van piet ja gaat om het geld wie betaalt bepaalt het is niet anders succes er mee allemaal

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

dit zat er in dat duindigt maar 7 koersen en wolvega 6 koersen zijn ja en nu maar wachten op alkmaar hoe dat gaat jammer-----het is niet anders---we blijven maar weer positief denken hoe moeilijk het ook is voor de mensen maar succes allemaal

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 491 times
Been thanked: 399 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Hoeveel hondenbezitters zijn zijn er wel niet. Heel veel. En hoeveel van die baasjes behandelen hun hond heel slecht, als een h... Hier in de straat woont er ook zo eentje.

Maar we moeten inderdaad voorbereid zijn op een hetze van dierenwelzijnorganisates en politieke partijen jegens de in omvang veel kleinere dan de groep hondenbezitters de drafsport, want zo zijn die lui van die organisaties.
Vrijwel alle eigenaren en trainers en verzorgers gaan liefdevol met de paardjes om. Je wint geen koers als je niet een 'band' hebt met een paardje. Dat moet uitgedragen.

De titel is wat heftig, maar weer een uitstekende column in het recente drafblaadje. Kom op, NDR.

20220326_073419.jpg
20220326_073419.jpg (694.02 KiB) 1257 keer bekeken

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

leuke uitzending weer hans met kees en stefan en goed nieuws van ralf dekker wat hij vertelde ik denk dat het toch wat beter moet met de koersen meer kwaliteit van startende paarden-vind dat zeker een groot punt wat moet gebeuren toch -respect die vanavond hebben gereden met dit weer ga er maar aan staan we hopen op betere tijden allemaal een prettig weekend vrienden-------------------

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik vind nu dat hans meer vragen gaat stellen over-de in-training zijnde paarden-met de pikeurs of trainers hoever het met-hun paarden gaat en wat ze er binnen kort er van ver wachten ik denk dat de kijker het heel mooi zal vinden een goede tip is nooit weg natuurlijk ook dat het niet altijd uit komt niks is zeker misschien een tip vriend hans succes verder allemaal

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hans keurig herstelt las ik in nr 13 en zo hoort het -------ben blij dat je niet in het kabinet zit want jij kunt het nog herrinneren van wat je zegt mooi ga zo door vriend een foutje is zo gemaakt daar om is herstellen heel belangrijk in het leven----------------------------p.s. ik vind het een zware straf voor appie over de uitspraak van falco------ook uit de uitslag gehaald hij was toen 3de geworden een boette kan je niet om heen maar 500 euro vind ik al genoeg de rest moet vervallen dat is mijn mening verder succes vriend-
Laatst gewijzigd door Speedy op 13 apr 2022, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

de jongens belde de mij over hugo langeweg dat je daar verder niks over hoort of ik wat wist wat de uitspraak is -----------------nee heb het nog nergens gelezen over de beroep maar wat ik vind ze hebben de prijs af gepakt en nog strengen regels bij gezet nou ik vind gewoon de prijs inhouden en een-kleine boette van 500 euro en de rest laten vervallen het paard heeft het daarna heel goed gedaan gewonnen en een record verbetering en nu op rust wat normaal is dat is mij uitspraak word tijd dat ik in de raad zit binnen 3 weken is alles in orde toch vrienden succes

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hans is dit je vriendin die falco reed heeft die soms te veel geld (100-euro) boette heb niemand haar verteld dat ze zich moet laten uitwegen en de start dat weet ze toch ook ----------------------------ik lees bij de ndr nr 15 weer 2x 125 euro vrienden hou er rekening mee het word al moeilijk met de zweep rijden ze letten nu extra op --------------------------als jullie zeggen waar bemoei je je eigen mee dat mag P.S ik vind het nog altijd een hoop geld maar ik wens jullie allemaal veel sterkte en wijsheid succes

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ook hans kan niet buiten duitsland vandaag in hamburg om de jongens te begeleiden daar heeft hij veel plezier en dat mag natuurlijk en donderdag weer naar wolvega succes met je uitzending vriend

Gesloten