Heb een schetsboek (zonder lijntjes dus) van de Action en daarin schrijf ik iedere week bij de V75's op wat anderen voor tickets plaatsen, ook die van mezelf.
Heb daar wel eens een foto van gepubliceerd hier, van zo'n schetsboekpagina.
Niet iedere 'vaste' deelnemer zit er altijd bij, sommigen publiceren hun ticket niet iedere week.
Maar Trotr en Bjorn Better zitten er altijd bij, dank.
Vervolgens houd ik dan de resultaten bij, er gaat een streep door een afdeling als die fout gewed is op het ticket.
Het zijn niet per sé precies de afgelopen 25 V75's soms schreef ik ticket niet in schetsboek maar op ander papiertje en die dan niet bewaard. Maar het zijn zeker 25 tickets uit hooguit de afgelopen 30 V75's verder gaat het niet terug. Het afgelopen half jaar zeg maar.
Was vanochtend heel vroeg op en ben eens even door het schetsboek gaan bladeren en heb geturfd.
In 25x een zaterdagse V75:
Trotr heeft 44x gebankt (deels Bas, deels Tim)
Aantal goede bankers; 12 (27%)
Aantal foute bankers: 32 (73%)
Bjorn Better heeft 50x gebankt (veel kleinere tickets dan Trotr, Trotr 'hoeft' minder vaak te banken).
Aantal goede bankers: 17 (34%)
Aantal foute bankers: 33 (66%)
Belangrijk:
Bij beide deskundige fortuinzoekers betroffen de goed gewedde bankers voor het leeuwendeel de superfavorieten, aan percentages van ca 70%, bankers die 'iedereen' kiest zeg maar. Zie ODD HERAKLES vandaag, dat soort bankers. Maar soms bleken de megafavorieten toch een foute banker (denk aan DISCO VOLANTE paar weken terug). Alles is geturfd.
Ik trek er een conclusie uit, meerdere zelfs, waar je wat aan hebt bij samenstellen ticket. U mag dat zelf doen, conclusies trekken. Maar hoeft niet.
Een feit is dat een fout gekozen banker automatisch leidt tot geen alle 7 goed. Weg 'miljoenen'
Satistieken over het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.
Succes met uw spel.
V75