V75 AXEVALLA 24-07-2021.
-
aggro3101
V75 AXEVALLA 24-07-2021.
Onze V75 in AXEVALLA op 24-07-2021 is als volgt:
V75-I: 1,2,3,6,7,9,11
V75-II : 1,2,5,9,10
V75-III: 3,5
V75-IV: 2,10,11,13
V75-V: 5,8
V75-VI: 3,5
V75-VII: 1,3,5,12.
Rick start in diverse koersen onder andere met de KANJER ZION FONT.
V75-I: 1,2,3,6,7,9,11
V75-II : 1,2,5,9,10
V75-III: 3,5
V75-IV: 2,10,11,13
V75-V: 5,8
V75-VI: 3,5
V75-VII: 1,3,5,12.
Rick start in diverse koersen onder andere met de KANJER ZION FONT.
-
Is the day after
- Amateur
Re: V75 AXEVALLA 24-07-2021.
Axevalla V75
Langste laatste rechte lijn (227m)
Wordt het een Engwerda-show of is Gocciadoro hem voor.
Zion Font vs Benedetto O.P (Engwerda houdt een slag om de arm,nog geen topvorm)
Velten Versailles vs Amornero Roc
En wat doet Gustafson?
Deel1
3 Gustafson (Rick Ebbinge) traint goed na de laatste race en het voelt alsof hij qua vorm vooruit is gegaan. Het is altijd moeilijk tegen de Zweedse oppositie en ik ken de oppositie niet echt. Mijn paard is snel vanaf het begin en we hebben een goede startpositie, het zou goed zijn als Rick de leiding zou kunnen vinden, want daar is hij goed. Ik denk dat hij een goede race rijdt. Blootsvoets naar voren, kan hoofdteam en reguliere koets niet terugzien, zegt Jeroen WM Engwerda. (Aftonbladet)
1,2,3,4,6,7,9,12
Deel2,
Nr5 zonder ijzers voor de 1ste keer
1,5,10,12
Deel3,
Een hele grote FAV
NYMKE BRIGADOON. Er komen strak voor mij andere bankers. "Onze" Hans erbij
3,4,6,10,13
Deel4,
2,5,10,11,13
Deel5
De reuzenfavoriet: "Geen topvorm"
Iets later op de middag start het winnende machine- en snackpaard Zion Font in een klasse I proef (V75-5).
De afstand is 2.140 meter en de zesjarige ruin heeft spoor vijf achter de auto getrokken.
Hij wordt gespeeld op meer dan 40 procent van de vroeg ingediende V75-coupons en de coach klinkt zowel tevreden als een beetje sceptisch.
"Ik dacht dat hij vorig jaar een geweldig seizoen zou hebben toen hij in Zweden begon. Maar we waren genoodzaakt om hem te strijken en volgden toen een operatie die hem stopte en hij was het hele jaar weg. Hij is deze winter teruggekomen en het is een klassepaard dat veel heeft gewonnen en een torenhoge capaciteit heeft.
- Hij heeft geen topvorm maar heeft meer races in het lichaam nodig om daar te komen, maar ik wil benadrukken dat hij een zeer hoge kennis heeft. De weerstand ken ik niet, maar dat laat ik aan de chauffeur over. Hij is ook snel en het is een paard waar ik heel veel van hou, maar het is moeilijk te zeggen hoe hij genoeg is met zijn huidige vorm. (Aftonbladet)
Omdat Engwerda wat terughoudend is mijn 1ste BANKER
BENEDETTO O.P
7
Deel6,
3 Velten Versailles (Rick Ebbinge) werd in de laatste race gewassen voor slechte draf en hij was niet de beste. Hij voelt zich daarna goed en zal een goede race rijden. Hij is niet in dezelfde vorm als toen hij in 2019 in Zweden was, maar we werken eraan om hem steeds beter te krijgen. Op blote voeten rond en voor het eerst een Yankee wagen, zegt Jeroen WM Engwerda. (Aftonbladet)
BANKER nr2 ook van GOCCIADORO
ARMORNEO ROC
5
Deel7,
1,3,5.... 2400 combinatie's
Langste laatste rechte lijn (227m)
Wordt het een Engwerda-show of is Gocciadoro hem voor.
Zion Font vs Benedetto O.P (Engwerda houdt een slag om de arm,nog geen topvorm)
Velten Versailles vs Amornero Roc
En wat doet Gustafson?
Deel1
3 Gustafson (Rick Ebbinge) traint goed na de laatste race en het voelt alsof hij qua vorm vooruit is gegaan. Het is altijd moeilijk tegen de Zweedse oppositie en ik ken de oppositie niet echt. Mijn paard is snel vanaf het begin en we hebben een goede startpositie, het zou goed zijn als Rick de leiding zou kunnen vinden, want daar is hij goed. Ik denk dat hij een goede race rijdt. Blootsvoets naar voren, kan hoofdteam en reguliere koets niet terugzien, zegt Jeroen WM Engwerda. (Aftonbladet)
1,2,3,4,6,7,9,12
Deel2,
Nr5 zonder ijzers voor de 1ste keer
1,5,10,12
Deel3,
Een hele grote FAV
NYMKE BRIGADOON. Er komen strak voor mij andere bankers. "Onze" Hans erbij
3,4,6,10,13
Deel4,
2,5,10,11,13
Deel5
De reuzenfavoriet: "Geen topvorm"
Iets later op de middag start het winnende machine- en snackpaard Zion Font in een klasse I proef (V75-5).
De afstand is 2.140 meter en de zesjarige ruin heeft spoor vijf achter de auto getrokken.
Hij wordt gespeeld op meer dan 40 procent van de vroeg ingediende V75-coupons en de coach klinkt zowel tevreden als een beetje sceptisch.
"Ik dacht dat hij vorig jaar een geweldig seizoen zou hebben toen hij in Zweden begon. Maar we waren genoodzaakt om hem te strijken en volgden toen een operatie die hem stopte en hij was het hele jaar weg. Hij is deze winter teruggekomen en het is een klassepaard dat veel heeft gewonnen en een torenhoge capaciteit heeft.
- Hij heeft geen topvorm maar heeft meer races in het lichaam nodig om daar te komen, maar ik wil benadrukken dat hij een zeer hoge kennis heeft. De weerstand ken ik niet, maar dat laat ik aan de chauffeur over. Hij is ook snel en het is een paard waar ik heel veel van hou, maar het is moeilijk te zeggen hoe hij genoeg is met zijn huidige vorm. (Aftonbladet)
Omdat Engwerda wat terughoudend is mijn 1ste BANKER
BENEDETTO O.P
7
Deel6,
3 Velten Versailles (Rick Ebbinge) werd in de laatste race gewassen voor slechte draf en hij was niet de beste. Hij voelt zich daarna goed en zal een goede race rijden. Hij is niet in dezelfde vorm als toen hij in 2019 in Zweden was, maar we werken eraan om hem steeds beter te krijgen. Op blote voeten rond en voor het eerst een Yankee wagen, zegt Jeroen WM Engwerda. (Aftonbladet)
BANKER nr2 ook van GOCCIADORO
ARMORNEO ROC
5
Deel7,
1,3,5.... 2400 combinatie's
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Goedemorgen Zweden,
Dit gaat een legendarische dag worden met meerdere Nederlandse winnaars in de V75.
I: 3, 6, 9, 12
II: 5
III: 3, 4, 8
IV: 2, 7, 12, 13
V: 3, 5, 11, 12
VI: 5
VII: 5
Må de vinna och kan vinna stort!
Dit gaat een legendarische dag worden met meerdere Nederlandse winnaars in de V75.
I: 3, 6, 9, 12
II: 5
III: 3, 4, 8
IV: 2, 7, 12, 13
V: 3, 5, 11, 12
VI: 5
VII: 5
Må de vinna och kan vinna stort!
- LostInHarnessracing
- Professional
Bovenstaande was maar een concept natuurlijk.
Nog een uurtje.
Uiteindelijk zijn het deze twee tickets geworden. Na lang wikken en wegen en openstaan voor intuitie, en hoop. Niet Goop maar Hoop. Ergens het idee dat 'onze' Rikkie Ebbinge voor een stuntavond gaat zorgen vanavond op Axevalla. Die man werkt 8 dagen per week en zijn dagen zit meer dan 24 uur. Hoe kan ie anders de ene dag nog in Zweden, de volgende middag op Wolvega en dag later weer in Zweden op de kar zitten?
Maar hij was er gister niet, op het VPW. Hij was natuurlijk zijn rust en voorbereiding aan het nemen voor deze grote dag. Let maar op.
Tickets voor 21, en voor vijf euro. Een beperkt aantal combinaties maar er is goed over nagedacht.
Succes Rick!
Hoofdticket:
I: 3, 9, 6, 12, 7
II: 5, 12
III: 3 (Ja ik bank hem wel. Eigenwijze Nederlanders gaan hier nog vele anderen op het ticket nemen. 72%, mensen, er mankeert verder niets aan).
IV: 2, 12, 13, 4, 11
V: 3, 5, 12
VI: 5, 3
VII: 5 (Bij zo'n mooie lange race prijkt er maar 1 naam het mooist als winnaar uitgeroepen: MILLIGAN SCHOOL)
Bijticket, you never know:
I: 3, 9
II: 1, 4, 5, 12
III: 4, 12
IV: 4, 5, 13
V: 5
VI: 3
VII: 1, 5
Nog een uurtje.
Uiteindelijk zijn het deze twee tickets geworden. Na lang wikken en wegen en openstaan voor intuitie, en hoop. Niet Goop maar Hoop. Ergens het idee dat 'onze' Rikkie Ebbinge voor een stuntavond gaat zorgen vanavond op Axevalla. Die man werkt 8 dagen per week en zijn dagen zit meer dan 24 uur. Hoe kan ie anders de ene dag nog in Zweden, de volgende middag op Wolvega en dag later weer in Zweden op de kar zitten?
Maar hij was er gister niet, op het VPW. Hij was natuurlijk zijn rust en voorbereiding aan het nemen voor deze grote dag. Let maar op.
Tickets voor 21, en voor vijf euro. Een beperkt aantal combinaties maar er is goed over nagedacht.
Succes Rick!
Hoofdticket:
I: 3, 9, 6, 12, 7
II: 5, 12
III: 3 (Ja ik bank hem wel. Eigenwijze Nederlanders gaan hier nog vele anderen op het ticket nemen. 72%, mensen, er mankeert verder niets aan).
IV: 2, 12, 13, 4, 11
V: 3, 5, 12
VI: 5, 3
VII: 5 (Bij zo'n mooie lange race prijkt er maar 1 naam het mooist als winnaar uitgeroepen: MILLIGAN SCHOOL)
Bijticket, you never know:
I: 3, 9
II: 1, 4, 5, 12
III: 4, 12
IV: 4, 5, 13
V: 5
VI: 3
VII: 1, 5
- LostInHarnessracing
- Professional
Yes!
M'n voorgevoel over deze dag voor Rick Ebbinge was goed.
Wint even mooi net zeg, wat een prestatie!, met SVELTEN SWAROVSKI. Die ik voor 5 euro op winnend had gezet..
Op naar de V75, de toon is gezet!
M'n voorgevoel over deze dag voor Rick Ebbinge was goed.
Wint even mooi net zeg, wat een prestatie!, met SVELTEN SWAROVSKI. Die ik voor 5 euro op winnend had gezet..
Op naar de V75, de toon is gezet!
- LostInHarnessracing
- Professional
Zometeen de eerste koers van de V75, meteen al een soortement horrorkoers. Iedere wedder hoopt maar dat ie deze 1e ronde overleeft. Men zet vele paardjes in. Niemand heeft de wijsheid in pacht. Angst om er naast te zitten. Maar ja, die ticketkosten..
Denk toch GUSTAFSON wint. Met Rick Ebbinge. Maar heb er ook echt wel meer ingezet, voor de 'zekerheid'. Slap eigenlijk, zet hem daarom nu voor een paar euro op winnend en voor tien euro op plaats.
Spannend!
Denk toch GUSTAFSON wint. Met Rick Ebbinge. Maar heb er ook echt wel meer ingezet, voor de 'zekerheid'. Slap eigenlijk, zet hem daarom nu voor een paar euro op winnend en voor tien euro op plaats.
Spannend!
- LostInHarnessracing
- Professional
DREAM OF MONEY in de V75-III zonet ook voor 5 euro winnend gespeeld. Hup, dik 175euro terug. Dank, Crebas.
Het V75ticket is verder bagger, maar individ. koersen gaan leuk.
Het V75ticket is verder bagger, maar individ. koersen gaan leuk.
- LostInHarnessracing
- Professional
Heb er gewoon geen woorden voor hoe goed Rick Ebbinge presteert in die die heksenketel in Zweden, de V75. De allerbesten treden op in de arena, en Rick geeft ze weer het nakijken. Wow!
ZION FONT is een topper.
Had 'm op alle tickets.
ZION FONT is een topper.
Had 'm op alle tickets.
- LostInHarnessracing
- Professional
Axevalla koers 9, V75-VI
VELTEN VERSAILLES voor 5 euro winnend, en idem in koppel met ARMORNERO ROC en ASTRONCENTE ZAK: 3 - 5 - 7
M'n V75tickets zijn toch al naar de klote, hoe kan het he.
Maar deze individ. koersen zijn erg leuk.
VELTEN VERSAILLES voor 5 euro winnend, en idem in koppel met ARMORNERO ROC en ASTRONCENTE ZAK: 3 - 5 - 7
M'n V75tickets zijn toch al naar de klote, hoe kan het he.
Maar deze individ. koersen zijn erg leuk.