tips voor solvalla vandaag.
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
Re: tips voor solvalla vandaag.
ja ik denk dat het morgen onder de 9 gaat baan is top weer is perfect, en idd de fransen hadden nooit meer gekomen. al denk ik dat ze nu ook al weer aardig pissed off zijn over de boete hij deed het voor de tribune ook al dus wordt een dure
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 436 times
Laatste koers, 12:
4 euro op winnend en plaats (een LOVE YOU, hoge quotering) voor paardje 4: MR. SYNERGIA
koppel rond: 4, 5, 7, 11.
Update:
Hmm.. bagger. Niet goed gewed. Zat er totaal naast, even terugkijken, hoe kan dat.
4 euro op winnend en plaats (een LOVE YOU, hoge quotering) voor paardje 4: MR. SYNERGIA
koppel rond: 4, 5, 7, 11.
Update:
Hmm.. bagger. Niet goed gewed. Zat er totaal naast, even terugkijken, hoe kan dat.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 29 mei 2021, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
niks
Laatst gewijzigd door Speedy op 31 mei 2021, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
deze maakt het toch nog een beetje goed. ik speel Wild Love al sinds eeuwen ik had toch al geen kans meer voor me V75 dus kleinigheidje winnend maakte het verlies weer goed. 11.9 niet normaal morgen wordt er laag gevlogen. ik denk een wereld record voor monte over 1609 mtr
-
Is the day after
- Amateur
Had wat geweest als ze Gelati Cut er vandaag wél hadden uitgegooid. Was weer een onderzoek tegen mr Gelormini...Is the day after schreef: 29 mei 2021, 18:35Als Billie rechtdoor gaat dan wint Hevin Boko maar ja.....witte schreef: 29 mei 2021, 18:27 lol en nu gooien ze die Billie er niet uit, zal daar druk achter gezeten hebben zo een beslissing haha. de Boete zal heel pittig zijn dat is een vastigheidje
Was Billie eruit gegooid dan had je nooit meer een Fransoos op Solvalla gezien.
Morgen onder de 9??
Ik ben benieuwd hoeveel boetes er binnen zijn voor Gelormini.
Hoedan ook,
Mooie sport,mooie winnaars en een hele mooie overwinning voor Micha Brouwer.
We hebben het weer gehad.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
ik zat even de tijden na te kijken kom ik tegen kate baldwin 1.09.6 en de finale ecurie d viel helemaal stil loopt nog 1.09 .4 nou ik geloof daar helemaal niks vanwe zullen kijken wanneer ze dat weer lopenmaar misschien leuk voor de record achter hun naam maar ja record zijn om te breken zullen we maar zeggen oh ja de 4 die mij gisteren belde zijn altijd de zelfde die zeiden ook die tijden lap ik aan mij - - - - vergeten was ik nog dat zeiden ze tegen mij kali smart die liep nog 1.09.8 meer wil ik er niet over kwijt 2 hadden een goede tip voor mij op vincennes 1 juni de5 koers nr 10 al gaat mottier er anders om op zitten wint hij nog dus ik heb het gedaan alleen winnend voor 10 euro dat had ik belooft en hij won ik ga ze bedanken mooi toch