tips voor solvalla 30-5-2021.
- administrator
- Site Admin
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 15 times
Re: tips voor solvalla 30-5-2021.
Live uitzending van ZEturf is top!
Draf en rensport forum administrator
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
ik hoop Daniel Reden of John Bootsman. de eerste om wat ze hem vorig jaar geflikt hebben. en de 2de is duidelijk..
zolang het maar een eerlijke koers wordt
zolang het maar een eerlijke koers wordt
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
NET WAT WITTE ZEGT REDEN HAD HET VOORSPELD DAT HIJ GING WINNEN MOOIE FINALE EN DE BESTE HEEFT GEWONNENALLE BETROKKENDE VAN DE WINNAAR GEFELICITEERD EN IK DENK DAT JHON BOOTSMAN ZEKER TE VREDE IS KWAM NOG HARD AF EENMOOIE KOERSMIDDAG GEHAD MET MOOIE BEELDEN ALLEMAAL PRETTIGE AVOND
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 437 times
Zonder publiek maar wat ook weer een fantastische wedstrijden kregen we voorgeschoteld op Solvalla, de grote Elitloppet-dag.
In het begin ging het leuk, wedmatig, maar later werd het minder.
Een paar pechgevallen zoals de galoppade van DISCO VOLANTE.
Achteraf had je gewoon op DON FANUCCI ZET moeten inzetten. Revanche van Daniel Reden voor vorig jaar, en een Zweed moet in Zweden winnen immers.
Al met al € 83,80 ingezet vandaag op Solvalla en kleine 65 euro uitbetaald gekregen.
Met Duindigt en Solvalla samen, het was een enerverende dag, toch uiteindelijk 134,30 ingezet en 168, 04 uitbetaald gekregen.
Een hele zondag plezier en drie tientjes verdiend.
Had ook anders kunnen verlopen, een dikke klapper. Bijna! Maar ben met resultaat tevreden.
Doen we niet ieder weekend, zo uitgebreid wedden maar dit was een erg leuke dag.
De drafsport zit in de lift, TROTR, WolvegaLive, Duindigt-team, DeDoordravertjes: ze timmeren allemaal aan de weg met de meest waanzinnige of actuele reportages op social media. Goed zo.
En nu de koersen nog open voor publiek. In het echt.
In het begin ging het leuk, wedmatig, maar later werd het minder.
Een paar pechgevallen zoals de galoppade van DISCO VOLANTE.
Achteraf had je gewoon op DON FANUCCI ZET moeten inzetten. Revanche van Daniel Reden voor vorig jaar, en een Zweed moet in Zweden winnen immers.
Al met al € 83,80 ingezet vandaag op Solvalla en kleine 65 euro uitbetaald gekregen.
Met Duindigt en Solvalla samen, het was een enerverende dag, toch uiteindelijk 134,30 ingezet en 168, 04 uitbetaald gekregen.
Een hele zondag plezier en drie tientjes verdiend.
Had ook anders kunnen verlopen, een dikke klapper. Bijna! Maar ben met resultaat tevreden.
Doen we niet ieder weekend, zo uitgebreid wedden maar dit was een erg leuke dag.
De drafsport zit in de lift, TROTR, WolvegaLive, Duindigt-team, DeDoordravertjes: ze timmeren allemaal aan de weg met de meest waanzinnige of actuele reportages op social media. Goed zo.
En nu de koersen nog open voor publiek. In het echt.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 30 mei 2021, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
4 bellers zeiden je moet het er afhalen anders krijg je jalouzie van een hoop anderen maak mij niet uit ik gun iedereen winst en veel verstand en gezondheid voor iedereen
Laatst gewijzigd door Speedy op 31 mei 2021, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
Bericht door witte » 30 mei 2021, 16:15
beide flink gereden voor finale, eerste serie was beter +Gareth Boko uit deze heat. Very kronos dikke ellende nooit een eerlijke kans
ik heb geen trio gespeeld maar had dat toch beter wel voor een kleinigheidje moeten doen
Bericht door witte » 30 mei 2021, 16:15
beide flink gereden voor finale, eerste serie was beter +Gareth Boko uit deze heat. Very kronos dikke ellende nooit een eerlijke kans
ik heb geen trio gespeeld maar had dat toch beter wel voor een kleinigheidje moeten doen