tips voor solvalla vandaag.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
tips voor solvalla vandaag.
niks
Laatst gewijzigd door Speedy op 31 mei 2021, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: tips voor solvalla vandaag.
Jij ook succes met je spel, vriend speedy.Speedy schreef: 29 mei 2021, 13:43 .. ik speel vandaag 1-5-2-2-3-5-4-1-5-11-6-5-7-4-8-10-9-8-10-1-11-8-allemaal 1winnen1plaats euro dus22 euro in totaal en...
Maar zoals jij het opschrijft kan ik er echt geen touw aan vastknopen. Misschien snap ik het niet.
Welke koers welke paarden dan precies?
Vind het altijd interessant je wedjes te volgen.
Groet.
In de eerste koers, een superkorte sprintafstand, kun je alleen winnend spelen.
2 euro op LETS DANCE D.E. (Duits: altijd gevaarlijk in Zweden)
2 euro op ECHELON (jongste paardje i/h veld, en een echte crack)
1 euro op M.T. INSIDER (volgens tippers de snelste vertrekker) ziet er goed uit.
Bij winst M.T. Insider de inzet weer terug, bij winst van een v/d twee anderen een leuke winst.
Maar NIMBUS C.D. kan absoluut ook winnen, maar ik houd het hierbij.
Ben heel benieuwd of de startnummers nu echt zoveel uitmaken. Een supergoed paardje en vooral pikeur ook wint bij elk startnummer. Maar dit is wel een hele korte afstand. Spannende race!
- Speedy
- Professional
niks
Laatst gewijzigd door Speedy op 31 mei 2021, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- LostInHarnessracing
- Professional
Oh zo!
Dank. Nu is het wel volkomend duidelijk hoe te lezen. Zei al, kan aan mij liggen dat ik het niet snap zo een grote reeks cijfers/nrs alles achter elkaar geschreven maar snap het nu.
Succes!
Dank. Nu is het wel volkomend duidelijk hoe te lezen. Zei al, kan aan mij liggen dat ik het niet snap zo een grote reeks cijfers/nrs alles achter elkaar geschreven maar snap het nu.
Succes!
- LostInHarnessracing
- Professional
Damn, toch NIBUS C.D.
Vanuit startpositie 1 gewoon in één streep weg en iederen zoek gelopen.
5 euro kwijt.
Wat hebben ze de baan alvast mooi roze gekleurd he. Elitloppet.
Jammer van die overdreven schreeuwerige Harry als presentator vandaag. Hij brengt me nogal eens pech met wedden, haha.
Vanuit startpositie 1 gewoon in één streep weg en iederen zoek gelopen.
5 euro kwijt.
Wat hebben ze de baan alvast mooi roze gekleurd he. Elitloppet.
Jammer van die overdreven schreeuwerige Harry als presentator vandaag. Hij brengt me nogal eens pech met wedden, haha.
-
a.hoegen2412
Wij spelen behalve de V75 ook op iedere koers 1 paard Winnend.
1e DOM PERIGNON nr. 4
2e HINDENBURG A.M. nummer 10
3e SWISHA nummer 11
4e ZORRO WIND nummer 7
5e ERIN ZET nummer 8
6e CASH COWBOY nummer 12
7e VIKENS HIGH YIELD nummer 6
8e SUAREZ nummer 11
9e EASY CASH nummer 8
10e DEAR FRIEND nummer 9 en
11e DIGITAL DOMINANCE nummer 4.
1e DOM PERIGNON nr. 4
2e HINDENBURG A.M. nummer 10
3e SWISHA nummer 11
4e ZORRO WIND nummer 7
5e ERIN ZET nummer 8
6e CASH COWBOY nummer 12
7e VIKENS HIGH YIELD nummer 6
8e SUAREZ nummer 11
9e EASY CASH nummer 8
10e DEAR FRIEND nummer 9 en
11e DIGITAL DOMINANCE nummer 4.
- LostInHarnessracing
- Professional
koers 2:
MELBY IRONMAN (een READY CASH) kan een giga outsider zijn, hij kan die tijden lopen. 1euro winnend en 1 euro plaats. Hij loopt wel een beetje raar, kan door die inrijdkar komen.
Trio (voor 30 cent hoor):
1: 2, 4
2: 2, 4, 7, 11
3: 4, 7, 10
Update.
Shit! had ik nu maar 11 ook op drie gedaan. Maar dan ging de inzet van 3,60 naar 4,80. Verkeerde zuinigheid want het trio bracht 134euro en 0,3 daarvan is altijd nog 40euro.. M'n gevoel was goed, beter naar moeten luisteren. 4-7-11 trio had ik dan goed gehad. En trouwens, bijna werd 11 nog tweede he, dan was het trio ook goed. Maar aan 'bijna' hebben we niets.
Plaats voor 11 (giga outsider) bracht toch 7,28 nog dus op de inzet van € 5,60 toch nog heel klein beetje winst. Had ik het paardje maar voor 10euro op plaats gezet.
MELBY IRONMAN (een READY CASH) kan een giga outsider zijn, hij kan die tijden lopen. 1euro winnend en 1 euro plaats. Hij loopt wel een beetje raar, kan door die inrijdkar komen.
Trio (voor 30 cent hoor):
1: 2, 4
2: 2, 4, 7, 11
3: 4, 7, 10
Update.
Shit! had ik nu maar 11 ook op drie gedaan. Maar dan ging de inzet van 3,60 naar 4,80. Verkeerde zuinigheid want het trio bracht 134euro en 0,3 daarvan is altijd nog 40euro.. M'n gevoel was goed, beter naar moeten luisteren. 4-7-11 trio had ik dan goed gehad. En trouwens, bijna werd 11 nog tweede he, dan was het trio ook goed. Maar aan 'bijna' hebben we niets.
Plaats voor 11 (giga outsider) bracht toch 7,28 nog dus op de inzet van € 5,60 toch nog heel klein beetje winst. Had ik het paardje maar voor 10euro op plaats gezet.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 29 mei 2021, 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
nu snap ik het ook het was 3series van 3 en de winnaars in de finale daarom kan je enkelt maar winnend spelen en de 1 koers is goed p.s. dit is wat voor wolvega b.v 3series van 4 paarden en 3 voor de finale over 600 meter goed voor de kortebaners om in de baan te houden maak -3 prijzen en 9 een vergoeding van 100 euro dan nemen ze misschien ook nog paarden mee voor de andere koersen vraag het geld aan sponsers en t.c.trobin goudsbloem thom enaad pools enandere zouden er blij mee zijn toch en nieuwelingenerbij ik denk aan bas crebas die zegt meestal gas geven zag gisteren op wolvega een een eind voor het veld met thom succes allemaal
Laatst gewijzigd door Speedy op 29 mei 2021, 16:41, 2 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
niks
Laatst gewijzigd door Speedy op 31 mei 2021, 13:38, 3 keer totaal gewijzigd.
- LostInHarnessracing
- Professional
In koers 3 zie ik BRENDA GRIF als gevaarlijke outsider.
Wedden is zo lastig. Wat moet je met die lage quoteringen en geen enkele garantie op de winnaar, ja in sommige wedstrijden wel.
Ik overweeg BRENDA GRIF voor 3 euro op winnend te spelen. En geen plaats. Of hij galoppeert of hij wint.
Nog even wat verder nadenken en paardjes kijken..
.. wedden is zo lastig. Waar ik ook wel eens wat mee doe, me erdoor laat leiden is de iconische namen van paardjes op de uitslag voor je te zien.
Een ALIEN HILL, een JENNIFER WEG..
En de afstammelingen: een MUSCLE HILL, dan weet je het wel.
--------
Koppel 3-4-7 voor 1euro (dit kost 3euro)
En BRENDA GRIF (7) voor 2 euro op winnend.
Update:
Shit! Niks gewonnen. 5 euro kwijt. Had JENNIFER WEB (best hoge quotering) gewoon op plaats moeten zetten, voor zekerheid. Wat ik verkeerd deed was GLOBAL BENEFIT verontachtzamen. GLOBAL's kun je bijna blind op plaats zetten. Hij won zelfs. Verdorie! Volgende koers weer nieuwe kansen.
Wedden is zo lastig. Wat moet je met die lage quoteringen en geen enkele garantie op de winnaar, ja in sommige wedstrijden wel.
Ik overweeg BRENDA GRIF voor 3 euro op winnend te spelen. En geen plaats. Of hij galoppeert of hij wint.
Nog even wat verder nadenken en paardjes kijken..
.. wedden is zo lastig. Waar ik ook wel eens wat mee doe, me erdoor laat leiden is de iconische namen van paardjes op de uitslag voor je te zien.
Een ALIEN HILL, een JENNIFER WEG..
En de afstammelingen: een MUSCLE HILL, dan weet je het wel.
--------
Koppel 3-4-7 voor 1euro (dit kost 3euro)
En BRENDA GRIF (7) voor 2 euro op winnend.
Update:
Shit! Niks gewonnen. 5 euro kwijt. Had JENNIFER WEB (best hoge quotering) gewoon op plaats moeten zetten, voor zekerheid. Wat ik verkeerd deed was GLOBAL BENEFIT verontachtzamen. GLOBAL's kun je bijna blind op plaats zetten. Hij won zelfs. Verdorie! Volgende koers weer nieuwe kansen.