Drafgala! Wilt u meegenieten hoe alle kampioenen van 2021 worden gehuldigd?
Kijk op zaterdag 5 februari vanaf 19.00 uur gratis mee via onze livestream: https://www.victoriaparkwolvega.nl/livestream/
https://drafenrensportforum.nl/download ... ew&id=7684
Drafgala vanavond Victoria Park
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1213 times
- Been thanked: 158 times
Re: Drafgala vanavond Victoria Park
was een geweldige uitzending en netjes geregeld hans deed het met cees en alle die er aan mee gewerkt hebben verdienen een grote dikke 10 plus ik denk dat iedereen er tevreden mee kan zijn en dat is zeker goed voor de sport nogmaals bedankt vrienden ga zo door ----------------------vond ook heel mooi dat rick ebbinge zei jaap van rijn je heb het zeker verdiend zo blijf je vrienden met elkaar succes allemaal en een prettig en gezonde weekend
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Zeer leuke uitzending, met mijn complimenten aan Hans Sinnige, de productie en regie.
Malgre Tout
Malgre Tout
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 491 times
- Been thanked: 396 times
Door omstandigheden niet live gezien maar zie dat de uitzending nu alweer integraal online staat, mooi, en al een eerste stukje gezien: wat gaaf dat dit überhaupt georganiseerd wordt.
Ga er echt even voor zitten, de herhaling kijken.
Respect voor al het werk aan dit soort uitzendingen.
Ga er echt even voor zitten, de herhaling kijken.
Respect voor al het werk aan dit soort uitzendingen.
Zeer genoten van het drafgala. Zeer goed gepresenteerd door Hans en Cees. Ook de mensen van het VPW team hebben het programma Zeer professioneel gebracht. Toppie.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 491 times
- Been thanked: 396 times
Een 'gala' associeer ik met glitter en glamour. Met van verlichte trappen op het podium neerschrijdende artiesten. Winnaars die bekend worden gemaakt. Gegil in de zaal. Mannen en vrouwen van het jaar.
Kamminga zag er netjes uit maar eigenlijk was alleen Sytske gekleed zoals het een gala-gast betaamt , in een speciale jurk voor de gelegenheid.
Zij heeft volgens mij, nog steeds, een behoorlijk klap gehad van hoe het met de drafbaan Stadspark allemaal is gegaan. Heel voorstelbaar, velen voelen met haar mee. En nog steeds gaat het allemaal zo oneerlijk (dat gezeik over 'licht vervuilde' sintelbaan, al die leugens).
Maar goed, gefeliciteerd met de gouden helm voor beste montérijd(st)er van ons land.
Hoop dat we dit jaar meerdere montékoersen op Wolvega, Alkmaar en Duindigt krijgen.
Had afgelopen donderdag toevallig nog een small talk met Kees de Bock.
"Hoe is't?"
"Goed hoor. We gaan gewoon door hè"
"Ja. Gaat Aduard nog door?"
"Ab-so-luut! Noteer 16 Juni [*] maar in je agenda!".
Kijk, hoop, vertrouwen en doorzetten. Goed zo.
* ben van die precieze datum van die 16e niet zeker, dacht dat Kees dat zei, kan ook de 18e zijn, maar in in ieder geval sowieso in juni en dat het zeker doorgang vindt.
Dit Drafsportgala was wat soberder van opzet dan al die sportgala's die je op de tv ziet, door die omroepen die nooit aandacht aan onze sport schenken; maar een geweldige uitzending. De toppers werden mooi even in het zonnetje gezet. Alle hoogtepunten van de winnende paardjes ook nog eens mooi in beeld.
Hans Sinnige leek me wat moe, ook geen wonder.
Alle winnaars gefeliciteerd en hopelijk ontbrandt er dit jaar een spannende strijd tussen de beste rijders van ons land.
Ga zo door met de gave Wolvega Live uitzendingen.
Kamminga zag er netjes uit maar eigenlijk was alleen Sytske gekleed zoals het een gala-gast betaamt , in een speciale jurk voor de gelegenheid.
Zij heeft volgens mij, nog steeds, een behoorlijk klap gehad van hoe het met de drafbaan Stadspark allemaal is gegaan. Heel voorstelbaar, velen voelen met haar mee. En nog steeds gaat het allemaal zo oneerlijk (dat gezeik over 'licht vervuilde' sintelbaan, al die leugens).
Maar goed, gefeliciteerd met de gouden helm voor beste montérijd(st)er van ons land.
Hoop dat we dit jaar meerdere montékoersen op Wolvega, Alkmaar en Duindigt krijgen.
Had afgelopen donderdag toevallig nog een small talk met Kees de Bock.
"Hoe is't?"
"Goed hoor. We gaan gewoon door hè"
"Ja. Gaat Aduard nog door?"
"Ab-so-luut! Noteer 16 Juni [*] maar in je agenda!".
Kijk, hoop, vertrouwen en doorzetten. Goed zo.
* ben van die precieze datum van die 16e niet zeker, dacht dat Kees dat zei, kan ook de 18e zijn, maar in in ieder geval sowieso in juni en dat het zeker doorgang vindt.
Dit Drafsportgala was wat soberder van opzet dan al die sportgala's die je op de tv ziet, door die omroepen die nooit aandacht aan onze sport schenken; maar een geweldige uitzending. De toppers werden mooi even in het zonnetje gezet. Alle hoogtepunten van de winnende paardjes ook nog eens mooi in beeld.
Hans Sinnige leek me wat moe, ook geen wonder.
Alle winnaars gefeliciteerd en hopelijk ontbrandt er dit jaar een spannende strijd tussen de beste rijders van ons land.
Ga zo door met de gave Wolvega Live uitzendingen.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1213 times
- Been thanked: 158 times
ik droeg vroeger altijd een stropdas maar toen de man van prinses beatrix hem weg gooide toen ben ik er mee gestopt vroeger hadden we ook zondags kleding ook mee ge stopt we leven nu in 2022 en dat is anders vinden de meeste jammer dat de sport zo hard is achter uit gegaan banen weg paarden weg de beste paarden startte in buitenland en ga zo maar door we hopen met ze allen dat het goed gaat en dat duindigt ook nog door gaat p.s heb er zelf weinig vertrouwen in maar hoop dat ik er helemaal ongelijk heb maar blijf maar optimistich dat het door gaat vrienden