hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 21 okt 2022, 19:32 hans veel plezier in berlijn en je gaat natuurlijk de hollanders zeggen

Heb liever dat er gesproken wordt over 'de Nederlanders' want er is meer dan die Hollandse provincies daar ergens in het westen.
Wens Hans heel veel plezier in Duitsland.
Hopen op klinkende Nederlandse prestaties.

Succes met uw spel.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Greyhound (22 okt 2022, 08:21) • Speedy (22 okt 2022, 14:32)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

zet er even op waar je geboren bent vriend in welke provincie ----ik ben in het gooi geboren in bussum dus noem mij dan maar --he bussummer hoe gaat het met je dan kan ik antwoorden waar jij geboren ben alvast bedankt vriend--misschien willen er dat meer die het leuk vinden zet het er maar op alvast bedankt vrienden

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 22 okt 2022, 20:54 zet er even op waar je geboren bent vriend in welke provincie ----ik ben in het gooi geboren in bussum dus noem mij dan maar --he bussummer hoe gaat het met je dan kan ik antwoorden waar jij geboren ben alvast bedankt vriend--misschien willen er dat meer die het leuk vinden zet het er maar op alvast bedankt vrienden
Emmen, Drenthe.
Nederland.
Maar wij spreken hier ook graag over 'Saksenland': veel groter dan 'Holland' ook. We spreken (praoten) hier ook Nedersaksisch, kun je tot diep in Duitsland mee terecht (plat Duuts).
Fijn weekeinde, Speedy.

Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (23 okt 2022, 12:59)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

bedankt voor je reactie------- vriend emmennaar-(grapje ) en vandaag veel winnaars spelen dat zou mooi zijn toch succes------------kwaa talen krijg ik zeker een grote onvoldoende-------------maar iedereen begreep toch wat ik bedoelde dus heb me altijd gered in het leven en dat wil ik zeker nog heel lang volhouden vrienden
Laatst gewijzigd door Speedy op 23 okt 2022, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans genoten in berlijn-ik denk wel dat je het naar je zin had --(mooie en slechte koers verloop vond ik-)---- maar zo gaat het nou eenmaal de jongens hebben toch goed mee gegeten vond danny brouwer met zijn paard sterke winnaar zonder harnas aan zijn lijf ja dat zijn ze om mee te koersen hugo langeweg was ook mooie 2 de en de oude dubois je maakt hem niks ook zo zonder harnas mooi voor zo man op leeftijd dus we zeggen maar de oudjes doen het nog goed en ferry hollander heeft het-keurig gedaan vrijdag rustig en beheerst ferry ga zo door met alles wat je doet vriend tot vrijdag krijgen we weer een nieuwe ronden op wolvega succes allemaal----------------------------hoop dat het met ronja walters goed is afgelopen viel lelijk en weet je ook nog wat van Roland Hulskath hoe het daar mee gaat hoop van goed alvast bedankt als je het er op zet hans grote vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (24 okt 2022, 17:24)
Waardering: 9.09%

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 243 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Ronja heb ik 2 uur na de val gesproken, toen zat ze boven in het restaurant. Ze had alleen wat schaafwonden op de arm waarop ze landde, verder was alles ok
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (24 okt 2022, 18:51) • Greyhound (25 okt 2022, 08:15)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

jammer dat er niet meer oude pikeurs en trainers en eigenaren op het forum zitten hebben toch leuke verhalen van vroeger om te vertellen dat weet ik zeker alvast bedankt die reageert
Laatst gewijzigd door Speedy op 24 okt 2022, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (25 okt 2022, 08:16)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

Speedy schreef: 24 okt 2022, 18:38 bedankt voor je reactie gelukkig maar dat het mee viel en van roland hoort niemand wat van--- jammer ze zeggen wel eens uit het oog uit het hart hoop echt dat het goed met hem gaat zo sympathiek persoon stond altijd met beide benen op de grond --------------hoop ook dat het met gerard gommans goed gaat en piet zandt en wim velis daar hoor je ook niks over misschien weet iemand er van hoe het met hun allemaal gaat de jongens hebben toch ook veel bij gedragen aan de sport alvast bedankt iemand die het weet zet het op het forum
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Greyhound (25 okt 2022, 08:16) • Illya Kuryakin (25 okt 2022, 09:10)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

oh wat staat mercedes star er mooi in ik zie hem winnen ja 2de gelid ik zag dat er 12 paarden er in staan kijk dat bedoel ik er mee het 2de gelid nr 9 achter de 1en2 de 10 achter de 3en4 de 11 achter de 5en6 en 12 achter de 7en 8 dan kan je alle kanten op met je paard om iets te ontwijken goed voor de spelers een eerlijke kans -wanneer gaat dat nou is een keer in vrienden de pikeurs kunnen hier niet op tegen zijn volgens mij hans wens je succes met je paard en een prettige uitzending met je vrienden of vriendinnen ook dat kan nog natuurlijk
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (26 okt 2022, 15:52)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ja hans dat kan ook gebeuren jammer ----------------het moet mij toch van het hart ik kan er niet aan wennen waarom ze de paarden zo lang door laten rennen ik vind dat ze er niet beter van worden maar zo heb iedereen zijn eigen mening -de volgende keer maar weer beter - leuk dat niels van der tol alles keurig uitlegde en op een rustige manier en ja ik zei ongeveer 1 maand terug op het forum waarom geen langere afstand voor 2 jarige en vond het leuk dat juist michel rothengater het mee eens was hij zegt precies wat ik zei en je uitzending was weer prettig om naar te kijken en luisteren en mooi wat ferry iets toe voegde wat er gaat gebeuren allemaal ------------------ik denk dat jij wel uitleg heeft gehad van danny en appie prettig weekend verder allemaal alle winnaars van harte gefeliciteerd
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (28 okt 2022, 23:43)
Waardering: 9.09%

Gesloten