hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik vond dat ralf dekker goed na gedacht heeft over de 2 jarige die gekwalificeerd hebben er zijn er genoeg waar je een paar koersen mee kan vullen -maar dan moet je wel de paarden die al gekoerst hebben en wat verdiend hebben het hoogste start nummer geven -en probeer gelijk eens de 2100meter aan te passen succes vriend--------ik had toen met tjitse smeding was toch de gang maker van de 2 jarige een hele discussie over de afstanden en ik vroeg aan hem wat denk je als ze de afstanden 2000-2100 meter zou de maken toen zei hij (we hadden wat jonge paarden samen gereden over de afstand bij hem thuis over 2100 meter )ja de rust is wat makkelijker er tussen door dat kan zeker een voordeel zijn voor het herstel van de paarden dus hij was er zeker niet op tegen zo --misschien om er zeker over na te denken om daar mee te gaan koersen ---------hijvroeg ook aan mij hoe dee je dat dan met speedy en totem volita ja met speedy was het tempo werk thuis 4000 meter op bouwend laatste 500 meter mocht ze gaan wat zij wilde ach die wist het wel na al die jaren ja totem was een heel ander paard veel drift in zijn lijf 3x1000meter met tussen pauze ongeveer 600meter kwikkelen en die liet ik nooit gaan altijd een tempo en dat werkte prima toch veel mee gewonnen in 4 maanden tijd ---lucht kan je er niet inrijden maar wel uitrijden---dat zei b v bram nottelman -hugo langeweg sr en vele anderen-----ik las een keer een stuk van hans fromming die zei dat je nooit een heet paard moet laten gaan dan word hij of zij er nooit beter van zelf kon ik geen duits lezen maar ze hebben me het vertaald voor me toen had ik al veel vrienden (grapje) dat heb ik goed onthouden daar om won ik bij jan met zulke paarden toch nog een hoop geld met die heet hoofden winnen-was moeilijk maar veel 2 en 3 en 4 prijzen zulke dingen vergeet je niet meer gelukkig maar vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (05 okt 2022, 19:40)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans ik heb je niet gezien in hamburg de 2 dagen hoop wel dat je niet ziek ben danvrijdag de 7-10-2022 maar weer maak er een gezellige uit zending van zo als altijd vriend ga zo door

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans fijn dat je er weer zat met de jongens mooi met jos-rob- en ralf had toch altijd wel nieuws mooie vooruitzichten toch --heb een minpuntje weet niet zeker of het gemeld is-voor de koers tegen de franse rijder met nr 4 dat hij de zweep niet moet gebruiken alleen om hem content te houden-kijk dat was zeker niet goed wat hij nu deed zal wel een boette krijgen maar daar hebben we niks aan in deze tijd---- voorkomen is beter op zijn plaats alle winnaars van harte gefeliciteerd ga zo door dion de man van de dag jammer dat ferry niet in ging op zijn verweer in zweden hoop dat hij het windt dat zal terecht zijn dion succes van iedereen dat weet ik zeker allemaal een prettig weekend en veel plezier

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik hoop dat je het kan beantwoorden hoe kan je zien dat er op 7-10-2022 iemand boette heeft gehad alvast bedankt vriend en een prettig weekend

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 246 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Dat lezen we pas in het OB dat dinsdag online komt
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht:
Speedy (09 okt 2022, 14:36)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ja hans dat wist ik wel-ik dacht misschien weet jij het al eerder? jammer dat er weer 3 in staan op de site van de ndr.nl het is niet anders --------vrijdag hans voor jouw een open koers met mercedes maar zeker niet kansloos om te winnen-toch succes en hoop dat je er van geniet vriend en maak er maar weer een mooie uitzending van met de boys of girls daar zie ik er weinig van die aanschuiven komt nog wel denk ik--

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans je paard heeft enorm goed gelopen en waarom hij heeft in preciepen het hards gelopen hoe hij nog afkwam geweldig jammer dat hij veel weg gaf de eerste 500 meter en dan nog in deze tempo er naar toelopen dan moet je wel heel goed zijn verder heb ik het niet rechtstreeks gezien maar nu bij de herhalingen maat je kunt tevreden zijn op deze prestatie vriend was weer gezellig en een fijn weekend succes verder----------alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd ga zo door vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Hans Sinnige (14 okt 2022, 16:55) • LostInHarnessracing (14 okt 2022, 21:07)
Waardering: 18.18%

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 246 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Dank je wel Stef! Hij vond de baan wat hard, hij is nogal zuinig op zichzelf en daar is niks mis mee. Mooie koers weer! 👍
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (14 okt 2022, 18:31) • LostInHarnessracing (14 okt 2022, 21:07)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

wees maar optimistisch misschien word het wel een 2de durk m boko waar je jaren plezier aan kan beleven zou toch geweldig zijn vriend bedankt voor je reactie
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (15 okt 2022, 14:07)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3521
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15514 keren
Ontvangen waarderingen: 2799 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans veel plezier in berlijn en je gaat natuurlijk de hollanders zeggen ik reken op winnaars van jullie dus doe je best wil graag bij de huldiging staan daar ga ik voor naar berlijn------------ allen succes vrienden wand het gaat om veel geld
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (21 okt 2022, 22:20) • Greyhound (22 okt 2022, 08:21)
Waardering: 18.18%

Gesloten