hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl
Was iets te vroeg aan de drankjes van Winston begonnen.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 491 times
- Been thanked: 399 times
Heb jij dat vlees nog daadwerkelijk bezorgd en vielen de broodjes in de smaak, Speedy?Speedy schreef: 23 mei 2022, 13:15 ik kom woensdag naar de koers van hilversum kom heerlijke vleeswaren brengen van maasland-piet( groot) voor de heerlijke broodjes-in de tent verkrijgbaar maar ik blijf niet ga thuis kijken allemaal een prettige dag en veel succes
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 158 times
natuurlijk heb ik ze gebracht was er om 12uur 30 ik heb vandaag gehoord dat het prima in orde was dat is het voornaamste toch nu helemaal op de hoogte vriend succes verder met je spel
- Speedy
- Professional
hans keurig op gelost wat ik van je hoor wens je veel plezier in alles wat je doet succes vriend
- Speedy
- Professional
hans word paul en robin-en mischa nog gehuldigd-op wolvega want dat hebben ze toch wel verdiend vriend zou ook dion tesselaar er bij nemen met zijn pracht prestaties wens je een fijne en gezellige koersdag vrijdag de4-6-2022 succes allemaal vrienden
- LostInHarnessracing
- Professional
De koersen 2, 3 en 4 morgen op het VPW zijn vernoemd naar de Ned. ('inbreng/belangen') paardjes die schitterden op het afgelopen Elitloppet-weekeinde, Speedy.Speedy schreef: 30 mei 2022, 21:19 hans word paul en robin-en mischa nog gehuldigd-op wolvega want dat hebben ze toch wel verdiend vriend zou ook dion tesselaar er bij nemen met zijn pracht prestaties wens je een fijne en gezellige koersdag vrijdag de4-6-2022 succes allemaal vrienden
Leuk bedacht toch.
- Speedy
- Professional
natuurlijk dat kost niks he al die koers namen misschien ook is de lostinharnessracing post prijs dat zal leuk voor je zijn -ik hecht er geen enkele waarden aan succes en veel plezier er mee vriend----waar is dan de Hurricane prijs -wel de ettonnant prijs een frans getraint paardLostInHarnessracing schreef: 02 jun 2022, 12:54De koersen 2, 3 en 4 morgen op het VPW zijn vernoemd naar de Ned. ('inbreng/belangen') paardjes die schitterden op het afgelopen Elitloppet-weekeinde, Speedy.Speedy schreef: 30 mei 2022, 21:19 hans word paul en robin-en mischa nog gehuldigd-op wolvega want dat hebben ze toch wel verdiend vriend zou ook dion tesselaar er bij nemen met zijn pracht prestaties wens je een fijne en gezellige koersdag vrijdag de4-6-2022 succes allemaal vrienden
Leuk bedacht toch.
- LostInHarnessracing
- Professional
Speedy schreef: 02 jun 2022, 13:41natuurlijk dat kost niks he al die koers namen misschien ook is de lostinharnessracing post prijs dat zal leuk voor je zijn -ik hecht er geen enkele waarden aan succes en veel plezier er mee vriend----waar is dan de Hurricane prijs -wel de ettonnant prijs een frans getraint paardLostInHarnessracing schreef: 02 jun 2022, 12:54De koersen 2, 3 en 4 morgen op het VPW zijn vernoemd naar de Ned. ('inbreng/belangen') paardjes die schitterden op het afgelopen Elitloppet-weekeinde, Speedy.Speedy schreef: 30 mei 2022, 21:19 hans word paul en robin-en mischa nog gehuldigd-op wolvega want dat hebben ze toch wel verdiend vriend zou ook dion tesselaar er bij nemen met zijn pracht prestaties wens je een fijne en gezellige koersdag vrijdag de4-6-2022 succes allemaal vrienden
Leuk bedacht toch.
Vrijdag is het 3 juni, geen 4 juni.
En waarom moet het VPW dan per se die eventuele 'huldigingen' doen?
Waar is de (S)NDR in deze dezes? Ze zullen achter de schermen hard werken, dingen die ze al 100 jaar doen, maar op gebied promotie drafsport valt er geen moer van te verwachten. Ze lijken wel bang voor ('social') media ofzo.
Echt, van hen verwacht ik niets. Maar zou wel moeten.
En een 'lost in harnessracing post prijs'? Wat een onzin. Zou me er vreselijk ongemakkelijk bij voelen.
Áls ik al invloed zou willen uitoefenen op de naam van een koers dan zou ik er €5000,- (veel koersen zijn zo 'gedoteerd') tegenaan gooien en een 'Draf- en Rensportforum punt NL Prijs" introduceren. Maar dat doe ik pas als ik een V75 met een miljoen+ uitbetaling heb gewonnen, eerder niet.
Tot slot, Speedy, digitale vriend: ik weet dat jij zelf niet wedt maar zou je voor de koersen van morgen nog jouw nrs. 1 en 2 willen vermelden hier op het mooie forum? Het gaat maar om vijf koersen, en jij hebt er vaak wel kijk op.
Bedankt, en sowieso een fijn Pinksterweekeinde gewenst.
- Speedy
- Professional
sorry het is 3-6-2022 kijk ik bedoel dat deze jongens allemaal trainen in-het noorden vandaar dat ik zeg wolvega de tips van mij 1koers de 6-4de 2koers 6-4 de3koers de 7-3 de4koers de5-4 de5koers de1-6 maar wil je alle winnaars goed hebben 100 procent zeker speel dan 43 paarden a 1-euro winnend op de hoop dat er een oudsider wint succes vriend tenminste als ze allemaal lopen
- Speedy
- Professional
alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd ---------------------waar om was hans er niet in de studio maar ferry en ralf hebben het prima gedaan ga zo door------------------------fly light liep ook heel sterk hij moet naar de 1.11,0 toe op wolvega gaat gebeuren-en in 1.10 in het buitenland
Laatst gewijzigd door Speedy op 04 jun 2022, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.