Starters met Nederlandse belangen in Duitsland

Was ist los in Deutschland?
Speedy
Professional
Has thanked: 1222 times
Been thanked: 159 times

Re: Starters met Nederlandse belangen in Duitsland

Bericht door Speedy »

Dolf bedankt voor je reactie --kijk dit verhaal weet iedereen wel wat hij op het forum zet ---maar om nauw altijd Duitsland daar over aan te pakken dat gaat mij te ver ------hebben wij het nou zo goed voor elkaar hier in Nederland ---------kijk elk land moet zorgen voor de boel in stand te houden toch -------op het moment wil de grote kopers graag in Zweden starten ----- maar bedankt voor je mening dat waardeer ik altijd niemand hoeft het met mij eens te zijn gelukkig maar Dolf mij laatste zin was toch positief blijven denken dat doe ik elke dag en gelukkig mij vrouw ook

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Duitsland is het enige land die belasting inhoud, in en uitvoer berekend en extra dure gezondheidscertificaten vraagt die in verhouding tot het prijzengeld helemaal nergens op slaan of heb jij een ander stuk gelezen Stef ?

Ik kan daar met de beste wil van de wereld niet positief over zijn maar misschien moet ik eerst een blowtje nemen :)

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

kijk Dolf je hoeft er niet heen te gaan -------maar als je in nederland blijft en je paard is niet goed genoeg voor hier (dat zijn er heel veel toch) en als je daar kan winnen want daar gaat het om toch het kost toch altijd geld maar waar kies je voor Bas Crebas 2koersen waarom om dat de tegenstand daar minder is en blije mensen terug naar huis geloof me al die presties van ik ben 4 en5 en 6 en ga zo maar door dat word je echt zat ik weet nog dat Safetityl won op Wolvega de stal Why Not Stable had een paar mindere weken aan winnaars hij won en ze stonden te glimlachen bij de huldiging en de prijs was 1000 euro voor de winnaar kijk dat bedoel ik er mee de bloemen en zeggen tegen een ander gisteren heeft mij paard gewonnen dat vinden ze mooi natuurlijk kost het altijd geld dat weet jij ook wel maar als je er maar plezier van heeft bedankt voor je reactie succes verder vriend

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Ik moet ook niets, ik hoef ook geen paarden te houden en dat word op deze manier steeds minder leuk en daarin gaat Duitsland momenteel in aan de leiding.

Na meer dan 50 jaar paarden gefokt en in bezit te hebben gehad behoef je mij niet te vertellen dat het veel geld kost en dat is ook niet erg als je er maar plezier van hebt.

Met de wijze waarop de sport zich nu ontwikkeld kan ik me slecht verenigen en blijkbaar ben ik niet de enige gezien het tanende animo wat wat zich duidelijk uit in de veilingresultaten die dramatisch zijn.

Ik wens alle nog resterende eigenaren en fokkers veel succes en plezier voor de toekomst met deze mooie sport, laat mij maar de mooie herinneringen koesteren en daar heb ik er vele van 8-)

HenriB
Professional
Been thanked: 5 times

Bericht door HenriB »

Op 12-09-2024 starten er 21 paarden met Nederlandse belangen in HAMBURG.

Succes allemaal.

HenriB
Professional

Bericht door HenriB »

Op 15-09-2024 starten er 16 paarden met Nederlandse belangen in MÜNCHEN-DAGLFING.

Succes allemaal.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

genoten van team Hauber 1 en 2 in de grote koers allen van harte gefeliciteerd ----ik hoop dat Hans Sinnige een grote foto op de voorpagina zet de aankomende draf en rensport dit hebben ze echt verdiend natuurlijk had Marciano graag zelf gewonnen --maar dit is toch ook mooi ga lekker feestvieren met ze allen en een gezonde reis naar huis ga zo door

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Robin Bakker wint met Y Not Diamant wat een hard heid heeft zo paard hij blijf elke koers die hij loopt geeft hij zich altijd alle betrokkende van harte gefeliciteerd ga zo door ---een mooi programma hadden ze vandaag met veel prijzengeld ga zo door -----ook allen winnaars van harte gefeliciteerd

HenriB
Professional

Bericht door HenriB »

Op 18-09-2024 starten er 16 paarden met Nederlandse belangen in HAMBURG.

Succes allemaal.

HenriB
Professional

Bericht door HenriB »

Op 19-09-2024 starten er 13 paarden met Nederlandse belangen in GELSENKIRCHEN.

Succes allemaal.

Plaats reactie