Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Wat speelt er zich af in Wassenaar
Prompter
Amateur
Has thanked: 2 times
Been thanked: 28 times

Re: Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Bericht door Prompter »

Ik vernam een gerucht dat Villa Betty inmiddels helemaal uit beeld is. Zit daar een kern van waarheid in of is dit weer gespeculeer, weet iemand dat?

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Ik hoorde dat Villa Betty juist weer wel in beeld was en de lening die Aad van Schie e.a. verstrekt heeft met onderpand Duindigt overgenomen heeft en voor een lager tarief weer aan de sport verleend heeft, al moet ik eerlijk zeggen dat de betrouwbaarheid van deze info zoals gewoonlijk zeer dubieus is.

Wat wel echt gebeurd is dit weekend vind ik misschien nog wel meer bijzonder, een aantal trainers met aanhang heeft vele uren besteed aan het stenen rapen van de drafbaan nadat het cadeautje van Wolvega er op gestort was en de oogst schijnt overweldigend geweest te zijn :D

IMG_1895.jpeg
IMG_1895.jpeg (28.55 KiB) 854 keer bekeken

Speedy
Professional
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 158 times

Bericht door Speedy »

als er echt stenen op de baan blijven liggen dan word het moeilijk om te koersen toch wegens blessures die ze eventueel op kunnen lopen --maar Dolf er is een reserve baan heel dicht bij de nootdorpse binnen baan dan maar (grapje ) het is te hopen dat het allemaal goed gaat natuurlijk en daar gaan we van uit -niet koersen geen winnaars -----p.s als iemand het vind dat het niet leuk is dan haal ik het er af zeg het maar alvast bedankt ------------------en onze Almere City kan terug naar de eerste divisie dan kunnen ze weer kampioen worden

Dolf Rieken
Professional

Je hoeft het er voor mij niet af te halen Stef, het is zoals het is, uiterst trieste situatie, nooit gedacht dat we ooit zo diep zouden zakken.

Lees de column van Hans Sinnige deze week in Draf en Rensport maar over de situatie op Duindigt, ze zijn zoals gewoonlijk weer met advocaten aan het smijten en de intriges vieren weer hoogtij.

Als we toch nog eens al het geld wat in deze sport aan juridische zaken is verspild aan prijzengeld konden verrijden waren voor lange tijd uit de problemen.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

wie zijn die mensen die het niet eens kunnen worden over duindigt ---het is net het kabinet schijnbaar ik neem aan dat het toch volwassen mensen zijn die met elkaar er uit moeten komen onbegrijpelijk dat dat niet kan nu het zeker ernstig word of blijven maar door tobben geen reclame voor duindigt zullen de mensen van andere buitenlandse koers banen zeggen kom op gang het nu beslissen svp alvast bedankt

Prompter
Amateur
Has thanked: 2 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Prompter »

Er zijn nieuwe ontwikkelingen, maar niemand mag erover communiceren. Moeilijk weer, maar ja, zo gaat het al jaren.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

zaterdag 11 koersen op duindigt 9draverijen en 2 rennen bravo dat het doorgaat wens iedereen succes en allen een vrolijke dag en veel speelwinst --tot zelfs de belgen en duitsland komen dat zeg toch wat ook die succes de prijzen vallen zeker niet tegen gelukkig niet om een bloementje te rijden(grapje ) en Adriaan Uit de bosch gaat toch ook door met koersen mooi he allemaal Promter je zegt het heel goed erg genoeg dat het zo gaat

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

wat zegt de trainers van duindigt ervan hoe de baan er bij ligt Dolf ?alvast bedankt als je antwoord jij hoort dat wel van Rob van Toor denk ik

Dolf Rieken
Professional

Hij zal wel verbeterd zijn anders zou hij geen paarden inschrijven lijkt mij, waarschijnlijk hebben ze nog een aantal dagen stenen geraapt met een groep en hopelijk genoeg.

Ik heb er stenen bij gezien die behoorlijk groot waren en als daar een paard op land breekt hij gegarandeerd een hoefbeen, je weet toch wel hoeveel er op Wolvega gesneuveld zijn.

Ze hebben één geluk dat het hoogstwaarschijnlijk gaat regen voor zaterdag omdat sproeien praktisch niet mee gebeurd door diverse omstandigheden en het veel van Lawrence of Arabia weg heeft :D die film heb jij toch ook nog gezien Stef 8-)

Erins Isle
Professional
Has thanked: 72 times
Been thanked: 59 times

Bericht door Erins Isle »

Als het zou gaan regenen, komen de stenen vanzelf naar boven. Scheelt een hoop tijd.

Plaats reactie