Deze dag 25 jaar geleden (48)

Zonder geschiedenis geen toekomst
Speedy
Professional
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 158 times

Re: Deze dag 25 jaar geleden (48)

Bericht door Speedy »

Dolf we zijn vanmiddag even wezen kijken bij Piet ---nou Dolf het gaat prima hij voelt zich helemaal thuis heeft ook al met andere paarden gelopen in het land en de combinatie met Charlotte gaat echt uitstekend ze rijd er heerlijk mee en hij luistert goed naar haar en iedereen is gek met hem die hem ziet ja word natuurlijk verwend echt we zijn er heel gelukkig mee de filmpjes stuurt ze weer door naar jou

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Ik heb de filmpjes en foto’s ontvangen met het commentaar van jouw kleindochter erbij, heerlijk toch dat het zo goed klikt en Piet heeft het echt getroffen met zo’n lieve meid.

Sommige paarden hebben toch iets speciaals ondanks dat hij dan misschien niet zoveel verdiend heeft is zijn karakter van goud en bezit hij veel verstand, jammer genoeg is er geen universiteit voor paarden :D maar waarschijnlijk is hij fysiek niet geschikt voor de echte topsport.

Als recreatie paard kan hij misschien wel uitblinken en dat is ook belangrijk zeker als hij bij de juiste mensen terecht is gekomen.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Dolf hij is 24 maart jarig dan word hij 9 jaar ---het mooiste is iedereen schat hem 0p 5 jaar ----hij heeft al een groot cadeau gehad ---nieuwe halster en nieuw hoofdstel rnet een mondhalster met een bondje op zijn neus en een nieuwe mooie staldeken voor de nacht en een deken voor in het land dat heeft Jambo ook allemaal gehad ------vandaag ging het ook weer prima mooi toch allemaal

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Weet je Stef, ik ben erg gelukkig met deze deal maar ik maak me wel steeds meer zorgen over de sport omdat er toch steeds meer paarden en vooral eigenaren verdwijnen door de sterk veranderde omstandigheden.

Het is niet anders maar het doet mij wel verdriet om de boel zo te zien afglijden vooral door de veranderde maatschappelijke omstandigheden waar blijkbaar te weinig op ingespeeld word door de huidige verantwoordelijken.

Het valt mij ook op dat de interesse voor dit forum ook onder druk staat, wel een teken aan de wand.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik ben het met je eens er zijn te weinig mensen op het forum die reageren het zal ze reden wel hebben denk ik -------nou de laatste keer dat ik op duindigt bent geweest om piet te bekijken en keek om me heen dan kan ik alleen maar zeggen heel triest

Plaats reactie