"Na aflevering 22 ben ik maar gestopt.."Double D schreef: 19 mar 2022, 14:23Ik ben toch even nieuwsgierig geraakt.LostInHarnessracing schreef: 19 mar 2022, 09:34
In 25x een zaterdagse V75:
Trotr heeft 44x gebankt (deels Bas, deels Tim)
Aantal goede bankers; 12 (27%)
Aantal foute bankers: 32 (73%)
Bjorn Better heeft 50x gebankt (veel kleinere tickets dan Trotr, Trotr 'hoeft' minder vaak te banken).
Aantal goede bankers: 17 (34%)
Aantal foute bankers: 33 (66%)
Ik ben eens gaan turven w.b. de Trotr-voorbeschouwingen, na aflevering 22 ben ik maar gestopt omdat ik toen al aan 15 correcte bankers zat:
Easy Cash (34%)
Laradja Vrijthout (29%)
Maestro Crowe (40 %)
Milligan's School (18%)
Erv Zet (78%)
Born Unicorn (63%)
Admiral As (61%)
Swagger (37%)
Santos de Castella (32%)
Calgary Games (62%)
Admiral As (69%)
Adde S.H. (19%)
Ture L.A. (38%)
Santos de Castella (29%)
Calmass (18%)
Dat jij die tippers maar niks vindt (al geloof ik dat Björn Better er nog mee door kan) heb je met regelmaat geuit en dat is natuurlijk jouw goed recht. Maar onderbouw je stelling dan wel met feiten, niet met aannames en beeldvorming.
Groet van de factcheckers-afdeling.
En waar ben je dan begonnen? Bij vorige week en dan terug gaande naar afl. 22, of enkele V75's vóór afl. 22 (bijv. afl. 10) en dan steeds actueler tot je bij afl. 22 stopte?
Voor je mij beticht van met onjuiste cijfers en feiten te komen, leugens dus, heb ik wel graag dat je mijn cijfers ook precies vergelijkt, en niet met resultaten uit een andere periode komt.
Voor een deel zal er overlap zijn in de afleveringen waarvan jij de resultaten bekeek en die van mij maar je moet wel precies vergelijken.
Ga geen half jaar terug, veel te veel werk, maar heb nog even 10 aaneengesloten recente afleveringen bekeken, alle tien onderdeel van m'n zaterdag geplaatst overzicht. De voorbeschouwingen en de groepstickets va 31 dec. (Axvalla) t/m 5 maart (Kalmas) en dan zijn de feiten:
Trotr heeft 17x gebankt
Goede banker: 6x (35%)
Foute banker 11x (65%)
Als je dit extrapoleert naar m'n eerder resultaatonderzoek over periode half jaar dan komt dat aardig overheen.
Zou zeggen, bekijk ook even de precieze zelfde 10 afleveringen van m'n huidige onderzoek. Heel benieuwd of jij ook nu met veel meer goede bankers komt, haha.
Heb ook nog de vraag hoeveel afleveringen jij hebt bekeken, voordat je 'maar bent gestopt' afl. 22. Anders heb ik geen beeld. 15 goede bankers, tjonge.
"Dat jij die tippers maar niks vindt.."
Onzin, iedere week spreekt ik waardering uit voor de V75 voorbeschouwing, voor het werk van Rogier en Tim.
Verkeerde conclusie dus.
M'n reactie ging erom dat ik wilde wijzen op svp niet te blind te varen op de BANKERS. Vandaar de genoemde feiten.
De rest vd show doe ik niet af als toe 'onzin', kijk er altijd naar uit en vaak goede tips zitten er tussen. Maar niet de BANKERS.
Nu begin ik toch te twijfelen, Double D, naar welke tickets kijk jij eigenlijk, toch niet die gigatickets van €2000,-.
Mijn onderzoeken gaan over de groepstickets in de voorbeschouwingen. Die van 250 á 325 euri.
A.s. zaterdag weer een nieuwe V75. Succes met uw spel.