Blikvangers V75 ÖSTERSUND 29-01-2022.

Vad händer i Sverige?
aggro3101

Re: Blikvangers V75 ÖSTERSUND 29-01-2022.

Bericht door aggro3101 »

Het ging om de V75 van FARJESTAD 22-01-2022. Verder hebben wij geen zin meer met deze meneer in discussie te gaan.

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

vrienden hou op over wat je verdiend heeft of verlies stop daar mee ga gewoon de verspelling er op zetten dan ziet de andere wel of je wint of verliest ik las ook dat er op het laatst de ticket was veranderd maar stond niet op het rijtje wat ingevuld-was blijf vrienden van elkaar je heb gelezen waarom-ik- daar mee ben gestopt -hoop dat iedereen er een hoop euroos binnen sleept succes vrienden

aggro3101

Bericht door aggro3101 »

Wij hadden de 1 en de 2 in de V75-VII er inderdaad op het laatst nog bijgedaan. Er stond trouwens al Hou de 1 en de 2 in de gaten.
Toch een advies aan u Kijk naar onze tips iedere week.
Groeten aan Sjoukje.

Double D
Amateur
Been thanked: 34 times

Bericht door Double D »

aggro3101 schreef: 31 jan 2022, 13:14 Het ging om de V75 van FARJESTAD 22-01-2022. Verder hebben wij geen zin meer met deze meneer in discussie te gaan.
"Deze meneer". Lol.

Je hebt geen zin in discussie, omdat je weet dat je betrapt bent. Je hebt geen zin in discussie omdat je geen flauw idee hebt over welk bedrag het zou gaan. Laten we het "een rijke fantasie" noemen.

Wanneer een inbreker op heterdaad wordt betrapt door een politieagent, dan vindt de inbreker die agent een enorme lul. En vanuit zijn perceptie snap ik dat ook wel. Maar het feit is natuurlijk dat de politieagent gewoon zijn werk doet en dat de inbreker de daadwerkelijke lul is, omdat-ie niet van andermans spullen afblijft.

Meneer Hoegen, ben ik een lul omdat ik u betrap? Of...

En waar gaat het nu uiteindelijk over? Over een V75-voorspelling. Oftewel: het gaat eigenlijk helemaal nergens over. Zeg gewoon "Dit is wat ik zie" zonder daarbij te beweren dat het ticket ook echt gespeeld wordt. Dat ticket wordt namelijk niet daadwerkelijk ingeleverd. Niet bij Zeturf, in ieder geval.

Zo, ik heb de olifant in de kamer benoemd. En ik ben er van overtuigd dat diverse forumleden dat ook al een tijdje in de gaten hadden. Wellicht wordt het als "respectvol" gezien om het toneelspel maar mee te spelen. En eerlijk gezegd had ik ook zoiets als "laat gaan". Maar zo'n bewering als "er moest wat bij" vormt voor mij blijkbaar toch een trigger. We hebben te maken met iemand die zichzelf moreel superieur acht (tenminste, dat is mijn perceptie) die tegelijkertijd week in- week uit aan het jokkebrokken is over V75-spel.

Wellicht is het een idee om wat minder hoog in je morele toren te gaan zitten. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

jelliep

Bericht door jelliep »

Wat mij opvalt Aggro,dat deze Double en nog wat,dezelfde eigenwijze,beledigende schrijfstijl heeft als die oproerkraaier,zouden ze in het zelfde naaikransje zitten,en ja je hebt gelijk,niet meer reageren op deze schrijver.

aggro3101

Bericht door aggro3101 »

Wij willen toch nog een keer reageren. De topics worden helemaal niet geschreven door de heer Hoegen. Wie zegt, dat wij via ZETURF spelen. Dat zegt u.
Verder beweert u nogal het een en ander. U doet dat anoniem en dat doet de heer Hoegen niet.
Wij willen u 1 ding nog zeggen stop met het besmeuren van de heer Hoegen en dit mooie FORUM.
We zullen in ieder geval niet meer vermelden hoeveel wij er goed hebben.

Double D
Amateur
Been thanked: 34 times

Bericht door Double D »

aggro3101 schreef: 31 jan 2022, 14:31 Wij willen toch nog een keer reageren. De topics worden helemaal niet geschreven door de heer Hoegen. Wie zegt, dat wij via ZETURF spelen. Dat zegt u.
Verder beweert u nogal het een en ander. U doet dat anoniem en dat doet de heer Hoegen niet.
Wij willen u 1 ding nog zeggen stop met het besmeuren van de heer Hoegen en dit mooie FORUM.
We zullen in ieder geval niet meer vermelden hoeveel wij er goed hebben.
Voor zover ik weet ben ik niet anoniem. In een van mijn eerste posts ben ik hier namelijk gewoon benoemd onder mijn eigen naam.

En dat ik uit ben gegaan van de aanname dat de heer Hoegen achter de nick "aggro" zit is ook niet heel vreemd, aangezien in diverse gevallen dat juist wel een combinatie bleek te zijn. Maar mocht ik me daarin vergissen dan kom ik daar graag van terug.

Voor het overige verandert het verhaal niet. En over het "mooie forum": ik heb niet veel vrienden, maar de beheerder van dit forum is stomtoevallig één van mijn beste vrienden. Ik ben zelfs een heel klein beetje betrokken geweest bij het opzetten van dit forum (een preview met daarbij de vraag "mis je nog iets"). Kortom, ik wens dit platform juist alle goeds toe.

Ik heb een leugen benoemd, zo simpel is het. En je kunt nu heel hard termen als "besmeuren" in de mond nemen, maar het zou toch heel simpel moeten zijn om het tegendeel te bewijzen. En in dat geval zou ik niet te beroerd zijn om diep door het stof te gaan.

Voor de rest zet je wat mij betreft elke week 5 tickets op het forum, dat moet je helemaal zelf weten. Er zullen vast bezoekers zijn die veel plezier beleven aan "De blikvangers in de V75". Ik zal er niet meer op reageren, ik heb mijn zegje gedaan.

Plaats reactie