Uitzending teruggekeken. Als de Nederlanders er niet waren geweest waren het erg (te) kleine deelnemersvelden.
Wat een verschrikkelijke muziek zeg, bekende popsongs in zo'n afschuwelijk elektronisch jasje en nietszeggend zangsausje erover. Brr, weet niet of ik dat een hele middag volhoudt.
Verder leuke koersen.
Grasbaan Hooksiel 23 juli 2025
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 436 times
- Zeebeschuit
- Amateur
- Been thanked: 6 times
Re: Grasbaan Hooksiel 23 juli 2025
De velden zijn wat aan de kleine kant inderdaad, ondanks dat ze het prijzengeld aardig opgeschroefd hebben. Enkele jaren geleden was de prijs voor de winnaar slechts de helft (!) van wat het nu is. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat het drukke weken zijn in Duitsland met de aankomende grote koersweken in Berlijn, waar zowat het gehele Duitse paardenbestand aan de start verschijnt.
De C-banen hebben daar nu eenmaal van te lijden.
Ondanks dat de muziek niet je ding is zou ik toch eens een bezoek wagen, en het dan combineren met een ronde over het strand en langs de haven. Van te voren even lunchen in Hooksiel of aan zee bijvoorbeeld? Het is immers een vakantielocatie en dat is niet voor niks, mooi gebied!
De C-banen hebben daar nu eenmaal van te lijden.
Ondanks dat de muziek niet je ding is zou ik toch eens een bezoek wagen, en het dan combineren met een ronde over het strand en langs de haven. Van te voren even lunchen in Hooksiel of aan zee bijvoorbeeld? Het is immers een vakantielocatie en dat is niet voor niks, mooi gebied!