Blikvangers V75 ÖSTERSUND 29-01-2022.

Vad händer i Sverige?
aggro3101

Re: Blikvangers V75 ÖSTERSUND 29-01-2022.

Bericht door aggro3101 »

Het valt ons gewoon op, dat berekeningen van iets uw enige "bijdragen"zijn op dit Forum. En we hadden al een tijd niets van u gehoord. Vandaar de opmerking. Dat die venijnig was, daar bieden wij dan onze excuses voor aan.

Double D
Amateur
Been thanked: 34 times

Bericht door Double D »

aggro3101 schreef: 30 jan 2022, 14:14 Het valt ons gewoon op, dat berekeningen van iets uw enige "bijdragen"zijn op dit Forum. En we hadden al een tijd niets van u gehoord. Vandaar de opmerking. Dat die venijnig was, daar bieden wij dan onze excuses voor aan.
Ik heb zo'n 60 berichten geplaatst, in slechts twee gevallen ging dat om een berekening. Hier is dus sprake van beeldvorming vanuit uw eigen perceptie. Maar wees gerust, ik zal me niet meer met uw zaken bemoeien. Ik dacht dat dit een "open forum" zou worden, maar de deelnemers hier zijn ook niet bepaald vies van polarisatie en buitensluiten. Je moet in de pas lopen, anders ben je niet welkom. Jammer, de beheerder had veel beter verdiend.

jelliep

Bericht door jelliep »

Jammer,weer iemand met lange tenen.

Double D
Amateur

Bericht door Double D »

jelliep schreef: 30 jan 2022, 15:07 Jammer,weer iemand met lange tenen.
Ik lange tenen? Laat ik dan naast polarisatie en buitensluiten ook nog het begrip hypocrisie toevoegen.

De man die onlangs nog in paniek was omdat Jef Hagen misschien wel op dit forum actief was beschuldigt mij van lange tenen. Je verzint het bijna niet.

De "Gulden Regel" luidt: Behandel anderen zoals je door hen behandeld wilt worden. Die wijsheid is blijkbaar ook aan meneer Pino voorbij gegaan.

jelliep

Bericht door jelliep »

Paniek,dat was het verkeerde woord,ik was alleen bezorgt,dat het de verkeerde kant op gaat met dit forum,als er mensen zoals o.a de heer H en degene die vorige week al afscheid heeft genomen van dit forum,de boel(zijn eigen woorden)even gaan opschudden,en dat is nu net waar u ook mee bezig bent.
U,zit vast niet te wachten op mijn advies,maar toch,sluit u aan bij deze heren en begin zelf een forum,dan kunnen wij hier doorgaan met de mooie sport en zonder die moeilijke woorden.

aggro3101

Bericht door aggro3101 »

Polarisatie vindt op dit moment in heel Nederland plaats (en niet alleen op dit moment). Dat er op dit Forum ook sprake is van polarisatie en buitensluiten is gewoon niet waar. We zijn en blijven een OPEN FORUM.
Dit akkefietje is ontstaan, omdat Double.D. tot op de cent nauwkeurig een bericht stuurt hoeveel wij als NORG UNITED moesten "bijpassen" om er 7 goed te hebben (net als vorige week trouwens). Een berekening toen hebben wij niet gekregen van Double.D. Ja toen hoefden we niets bij te passen, maar ontvingen wij een leuk bedrag.
Ik heb een paar weken terug al gemeld, dat wij sommige bezoekers kunnen missen als kiespijn en daar willen wij het bij laten.
DAVIDSON DU PONT wint trouwens net de PDA met Nicolas Bazire.
Op dit Forum wordt alles behandeld. We gaan ook veel terug in de tijd. We hebben informatie over SVERIGE, DUITSLAND, FRANKRIJK en de USA (verleden en heden). Ja wat wil je nog meer. We zijn van alle markten thuis.
Laatst gewijzigd door aggro3101 op 30 jan 2022, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Double D
Amateur

Bericht door Double D »

jelliep schreef: 30 jan 2022, 16:16 Paniek,dat was het verkeerde woord,ik was alleen bezorgt,dat het de verkeerde kant op gaat met dit forum,als er mensen zoals o.a de heer H en degene die vorige week al afscheid heeft genomen van dit forum,de boel(zijn eigen woorden)even gaan opschudden,en dat is nu net waar u ook mee bezig bent.
U,zit vast niet te wachten op mijn advies,maar toch,sluit u aan bij deze heren en begin zelf een forum,dan kunnen wij hier doorgaan met de mooie sport en zonder die moeilijke woorden.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Het grote "wij-tegen-zij-denken", een aspect die zeker bijdraagt aan de teloorgang van deze sport. Ik schud helemaal niks op, ik hou een spiegel voor. De drafsport is een wereld van "ons kent ons", het moet vooral zo exclusief mogelijk blijven en nieuwkomers worden argwanend buitengesloten. En daar doe jij ook aan mee, Cees, want ik moet me blijkbaar aansluiten bij de paria. En dat noem jij "doorgaan met de mooie sport".

Jij kijkt graag terug naar de gloriedagen van de sport. Niks mis mee, dat doe ik ook graag. Maar dat heeft niks te maken met de sport vooruithelpen. En mensen buitensluiten, daar is de sport al helemaal niet mee geholpen. En dat laatste is precies de modus operandi van het gros van de leden van dit forum . Mocht je er een andere mening op nahouden dan ben je hier niet welkom. Op zich heel modern, het sluit mooi aan bij de huidige cancel-cultuur. Jammer genoeg bestaat die cultuur in onze sector al heel lang.

Double D
Amateur

Bericht door Double D »

aggro3101 schreef: 30 jan 2022, 16:43 Ja toen hoefden we niets bij te passen, maar ontvingen wij een leuk bedrag.
Vertel. Welk bedrag was dat?

jelliep

Bericht door jelliep »

Amen.

Double D
Amateur

Bericht door Double D »

Double D schreef: 30 jan 2022, 16:50
aggro3101 schreef: 30 jan 2022, 16:43 Ja toen hoefden we niets bij te passen, maar ontvingen wij een leuk bedrag.
Vertel. Welk bedrag was dat?
En dan blijft het oorverdovend stil. Al is dat natuurlijk geen verrassing.

Plaats reactie