Uit mijn scheurarchief/banen

Zonder geschiedenis geen toekomst
kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Uit mijn scheurarchief/banen

Bericht door kortebaan »

Beste lezers,
Ik heb in de achterliggende maanden veel artikelen uit mijn scheurarchief hier geplaatst.
De een levert veel lezers en een aantal reacties op, een ander minder.
Dat is prima.

Ik put op dit moment uit de periode 1979/1980.
Dat was voor de draf- en rensport een opwindende tijd,
vanwege de realisering van een nieuw draf-en rensportcentrum Schaesberg.

Van de bouwstart heb ik al eerder iets geplaatst, maar ik heb ook diverse artikelen over de voorbereiding, de enthousiaste vlobloedtrainers die er boxen wilden hebben. Ook de dravertrainers uit binnen en buitenland en eigenaren spreken zich in diverse artikelen uit.
Tenslotte ook diverse gesprekken met de toenmalige manager (dhr Schoenmaeckers) over de vorderingen en wat niet meer.

Al met al een dossier van (nu al) meer dan 25 pagina's
Dat is een behoorlijke klus om allemaal te scannen en te uploaden, dus ik twijfel of ik dat wel wil doen.
Schaesberg is inmiddels alweer verleden tijd en veel lezers van dit forum zullen er nooit geweest zijn.
Met andere woorden, is hier belangstelling voor?

Ik zoek dus een beetje respons op dit onderwerp; laten we zeggen, bij minimaal 15 positieve reacties op dit bericht, ga ik aan de slag om alles te scannen en te uploaden, anders schuif ik het door naar de papierbak.

Graag reacties

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Re: Uit mijn scheurarchief/banen

Bericht door Speedy »

kortebaan schreef: 05 jan 2021, 20:06 Beste lezers,
Ik heb in de achterliggende maanden veel artikelen uit mijn scheurarchief hier geplaatst.
De een levert veel lezers en een aantal reacties op, een ander minder.
Dat is prima.

Ik put op dit moment uit de periode 1979/1980.
Dat was voor de draf- en rensport een opwindende tijd,
vanwege de realisering van een nieuw draf-en rensportcentrum Schaesberg.

Van de bouwstart heb ik al eerder iets geplaatst, maar ik heb ook diverse artikelen over de voorbereiding, de enthousiaste vlobloedtrainers die er boxen wilden hebben. Ook de dravertrainers uit binnen en buitenland en eigenaren spreken zich in diverse artikelen uit.
Tenslotte ook diverse gesprekken met de toenmalige manager (dhr Schoenmaeckers) over de vorderingen en wat niet meer.

Al met al een dossier van (nu al) meer dan 25 pagina's
Dat is een behoorlijke klus om allemaal te scannen en te uploaden, dus ik twijfel of ik dat wel wil doen.
Schaesberg is inmiddels alweer verleden tijd en veel lezers van dit forum zullen er nooit geweest zijn.
Met andere woorden, is hier belangstelling voor?

Ik zoek dus een beetje respons op dit onderwerp; laten we zeggen, bij minimaal 15 positieve reacties op dit bericht, ga ik aan de slag om alles te scannen en te uploaden, anders schuif ik het door naar de papierbak.

Graag reacties
ja natuurlijk grote vriend je verdiend van mij een 10 met een grote plus ga zo door mooier is er niet

Quest
Leerling

Bericht door Quest »

Ik reageer niet vaak, maar lees alles en op Schaesberg ben ik vaak geweest :) . Alle bijdragen worden zeer gewaardeerd!

a.hoegen2412

Bericht door a.hoegen2412 »

Wij vinden de artikelen van jou altijd zeer interessant om te lezen. Schaesberg (we zijn er denk ik 5x geweest). Ja de afstand en wat er verder allemaal misging met deze qua ligging prachtige baan. Zeer de moeite waard om dit alles nog eens te lezen.

jelliep

Bericht door jelliep »

Heb al enkele keren een stukje geplaatst(geprobeerd)maar het niet terug gezien,wat doe ik verkeerd ?????

administrator
Site Admin
Has thanked: 34 times
Been thanked: 15 times

Bericht door administrator »

Graag!
Draf en rensport forum administrator

jelliep

Bericht door jelliep »

Weet nog steeds niet,waarom er 2 stukjes 1 over AO en 1 reactie op die mooie stukjes niet geplaatst zijn en natuurlijk wil ik ook graag dat de oude stukjes doorgaan,prachtig die oude tijd.

kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Bericht door kortebaan »

Beste Jetliep,
helaas kan ik je hier niet mee helpen; misschien kan de administrator je helpen en even naar je reageren.

Wat ik wel altijd even doe als ik iets plaats of reageer, is voor ik het bericht verstuur, ik eerst even op de knop Voorbeeld (naast de knop Verstuur, klik,
dan kan ik zien of het goed gelukt is.
Daarna klik ik op de knop Verstuur.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Ik heb in een nieuwe post een (dubbel) interview geplaats met Gerrit de Jong en Aonne de Wrede.
Veel leesplezier

jelliep

Bericht door jelliep »

Veel dank voor de reactie,kom al lang niet meer op de koers,maar het verleden heeft wel mijn interesse,zal wel aan de leeftijd liggen,ga alstublieft door met het posten.

JandeW
Amateur
Has thanked: 22 times
Been thanked: 29 times

Bericht door JandeW »

Hele leuke en interessante artikelen. Ik lees ze graag. Ik heb zelf ook een aantal keren op Schaesberg gekoerst.

Plaats reactie