Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Wat speelt er zich af in Wassenaar
kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Re: Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Bericht door kortebaan »

https://www.nporadio1.nl/fragmenten/dij ... e-politiek

Jammer dat er geen vertegenwoordiger van Villa Betty aanwezig was bij het gesprek.
Dit was nu meer een rondje open deuren intrappen.
Wordt ongetwijfeld vervolgd

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Dank voor deze opname Kortebaan, ik heb hem met interesse bekeken en beluisterd, er is inderdaad weinig nieuws te melden maar wat mij wel opviel is dat de vorige onderhandelaar/investeerder blijkbaar al veel verder met de onderhandelingen was dan Villa Betty.

Het heeft er alle schijn van dat de Ledenraad c.q. zich aardig in de voet geschoten heeft met deze wisseling en dan heb ik het er niet eens over of dit wel zo fatsoenlijk was tegenover Gerard Hoetmer die nu terecht met een schadeclaim komt.

Speedy
Professional
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 159 times

Bericht door Speedy »

op 27 november had Villa Betty een gesprek dat zeiden ze op 26-11-2024 ---------dan kan volgens mij de heer Paul Mulder gisteren iets over te vertellen wat het was of is hij daar niet gevraagd ? bij die bespreking --------maar ik heb het al eerder gezegd ik hoop dat de heer Gerard Hoetmer het zou afmaken waar hij mee bezig was

kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Bericht door kortebaan »

Dat klopt Dolf Rieken. Plan Hoetmer was eerder al min of meer afgestemd en goedgekeurd door de raad van Wassenaar. In een van de eerdere krantenartikelen wordt hier ook, over gesproken door de Wethouder, die aangaf alleen "het oude plan" te kennen dat al goedgekeurd was. Hij wist pas sinds september van dit jaar, dat er een andere projectontwikkelaar in het spel was. (ik zou daar overigens niet zo trots op zijn als ik hem was) Ook weer zo'n voorbeeld van onduidelijke of ontbrekende communicatie, zoals Sandra Vetter al opmerkte.
Feitelijk heeft het hele project Duindigt, al bijna 2 jaar vertraging opgelopen door de switch van de ledenraad (Villa Betty werd met veel klaroengeschal gepresenteerd in april 2023, het is nu bijna 2025 en er is nu nog niets goedgekeurd).

Erins Isle
Professional
Has thanked: 72 times
Been thanked: 59 times

Bericht door Erins Isle »

Dat de ledenraad, in casu de gehele sport zichzelf hiermee in de voet heeft geschoten is voor mij wel duidelijk. Al is het alleen maar vanwege het feit, dat de buurt zich zal verzetten tegen het plan met 46 woningen. In de afgelopen 2 jaar heeft men erg veel geld uitgegeven aan nieuwe plannen en aan rentekosten van de hypotheek. Men hoopt dat de trainers met het nieuwe plan kunnen blijven op Duindigt. Dat is volgens mij persoonlijk een illusie. Men is nu in een situatie beland van voor overleg, dus letterlijk terug gegaan in de tijd.

Prompter
Amateur
Has thanked: 2 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Prompter »

Speedy schreef: 08 dec 2024, 20:36 Prompter heb je zelf het onderhoud gedaan aan je boxen ?
nee zeker niet, maar de constructie is gelukkig nog goed genoeg.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Kwam deze leuke foto nog tegen van Sabine Kalisvaart-Reinecke die toen veel succes had met de paarden van Frans Zandvliet, deze foto is op de Vaillantlaan in Den-Haag gemaakt voor zijn snackbar.

Sabine had haar stal toen waar nu Rob van Toor gevestigd is.

IMG_1866.jpeg
IMG_1866.jpeg (59.29 KiB) 1030 keer bekeken

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

aan Aad Verschie zou het zeker niet leggen die man heeft een echte duindigt hart wat die al veel voor de sport heeft gedaan en nog steeds hoop dat hij nog jaren gezond mag blijven dat heeft hij en zijn vrouw zeker verdiend----------de kaart ploeg komt binnen we beginnen om half negen tot ongeveer 10 uur 30 we maken er maar weer een gezellige avond van met een lekker hapje en drankje tot morgen

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

onze grote vriend van duindigt met een hart van goud is vandaag 85 jaar geworden hij heet natuurlijk Ome Jan Onderwater--uit Berkhout----de hele familie van harte gefeliciteerd op weg naar de 90 jaar------heb hem natuurlijk gebeld vandaag

Greyhound
Professional
Has thanked: 450 times
Been thanked: 443 times

Bericht door Greyhound »

Kwam in mijn archief deze reportage van Duindigt tegen uit Januari 1995. Open of Dicht.

Plaats reactie