Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 59 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 115 times
- Been thanked: 295 times
Re: Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt
Weten we nog aan wie we die 50K te danken hebben ?
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 450 times
- Been thanked: 443 times
- Erins Isle
- Professional
Aan de vermaledijde lening aan de sport. Waarbij Duindigt in onderpand is gegeven. Ik weet uiteraard niet wie de geldschieters op dit ogenblik zijn.
-
Dolf Rieken
- Professional
De destijds door het Ministerie van Landbouw aangestelde directie o.l.v. Dhr.Simons (ex Bouwfonds), Dhr. Starreveld RA (Ernst&Young), Dhr.Brüger (BCM) geassisteerd door Dhr.Wiebes (ex KPN) hebben ons met deze schuld achtergelaten door meerder desinvesteringen waaronder de aankoop van Wolvega.
De latere directeur Leen Paardenkoper is toen de lening aangegaan met diverse mensen uit de sport om de prijzengelden te kunnen betalen en de klassieke inleggelden veilig te stellen omdat die er ook doorheen gejaagd waren, puur wanbeleid waar nooit iemand voor ter verantwoording is geroepen.
Volgens mij is Aad van Schie nog de grootste schuldeiser en heeft Dhr.Hoetmer ook nog een portie.
De latere directeur Leen Paardenkoper is toen de lening aangegaan met diverse mensen uit de sport om de prijzengelden te kunnen betalen en de klassieke inleggelden veilig te stellen omdat die er ook doorheen gejaagd waren, puur wanbeleid waar nooit iemand voor ter verantwoording is geroepen.
Volgens mij is Aad van Schie nog de grootste schuldeiser en heeft Dhr.Hoetmer ook nog een portie.
- Erins Isle
- Professional
Het probleem zit ,em in de rente op rente, bij niet betaling van de rente. Op een gegeven moment is het onderpand gelijk aan de lening en ben je gewoon dik naar achteren geboerd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1222 times
- Been thanked: 159 times
er is toch geen touw aan vast te knopen hoe het verder moet -----------geloof me ik ben me positieve nu helemaal kwijt -----wat een armoe triest en nog eens triest----hoop op een wonder
-
Dolf Rieken
- Professional
Wat ik eigenlijk nog ten overvloede ben vergeten te melden is dat het onderpand van de lening het hele complex Duindigt is.
Ter aanvulling van al de mooie en positieve verhalen die er de laatste tijd in de diverse media verschenen zijn wil ik iedereen wijzen op een mooie spreuk die hier wel van toepassing is “Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven”
Ter aanvulling van al de mooie en positieve verhalen die er de laatste tijd in de diverse media verschenen zijn wil ik iedereen wijzen op een mooie spreuk die hier wel van toepassing is “Veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven”
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
..... of
Wanneer je naar de zon kijkt, laat je de schaduw achter je.
Wanneer je naar de zon kijkt, laat je de schaduw achter je.