Vragen

Zit je met een vraag, stel 'm hier
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Re: Vragen

Bericht door Dolf Rieken »

Dit onderwerp is vorige week al in een ander topic aan de orde geweest Stef maar jij krijgt de krant een week later heb ik begrepen.

Peter Delis stelt in mijn beleving een overweging aan de orde waar iedereen eens over na moet denken wat nou eigenlijk het beste voor de sport en alle mensen die daar liefhebberij in hebben en willen behouden.

Dat hij daarbij zijn eigen mening verkondigt geeft alleen maar aan dat geld zeker niet zijn drijfveer is en ik denk dat dit voor het grootste gedeelte van de eigenaren geld.

De meeste van deze categorie zijn zakenmensen die je niet hoeft te leren rekenen en heel goed weten dat paarden nu eenmaal veel geld kosten maar er wel plezier van willen hebben en dat lukt niet op de tijden die de PMU aangeeft.

Het meest trieste voorbeeld is de geplande 4 mei meeting van Wolvega waarop alle principes over boord gegooid worden kennellijk om de begroting sluitend te krijgen, uiteraard zegt dit ook veel over de verantwoordelijken die blijkbaar een onderontwikkeld moreel kompas bezitten.

Dolf Rieken
Professional

In draf en rensport nr. 18 het Bestuur SNDR gereageerd en een aantal dingen uiteengezet die inderdaad zorgelijk zijn maar toch een paar vragen oproept.

Als eerste is mij niet duidelijk wie momenteel het Bestuur van de SNDR vormen, de enigste die ik ken is Paul Mulder maar die schijnt triest genoeg wegens privé omstandigheden niet erg actief te zijn.

Ten tweede lees ik niets over het grote bedrag wat aan de stichting door de Overheid uitgekeerd is.

Ten derde mis creativiteit en toekomstvisie , iets wat men van een Bestuur mag verwachten, het is nogal makkelijk om dit volledig aan anderen over te laten en dan roepen dat we er met z’n allen achter moeten gaan staan.

Verder nog een dooddoener over het eerlijke koersverloop en het in mijn ogen zwaar doorgeslagen dierenwelzijn wat eigenlijk aangeeft hoever ze van de sport af staan.

Speedy
Professional
Has thanked: 1222 times
Been thanked: 159 times

Bericht door Speedy »

de heer Frank zur Lage in nr 18 die zegt ook wat ik zeg de renovatie van Wolvega kon alleen uit omdat er zicht kwam op revenuen van de kant van de P.M.U overigens nogmaals geweldig wat de Familie Veldink met steun van o.a. Patrick Davidson ( hij lijkt een beetje vergeten ) en vele anderen daar heeft neergezet --------kijk toen stond iedereen te juichen anders had de hele sport al niet meer geleefd in Nederland maar dat mag je nooit vergeten misschien is het mogelijk met ze allen alles te verbeteren ----ik hoorde van Jan Onderwater dat Eric van den Bergh zei duindigt hebben ze alleen maar ruzie met elkaar klopt dat Dolf ?

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

dus Duindigt is net het kabinet----? dat word zeker niks natuurlijk volgens mij -----P.S ik hoop dat De heer Mark RUTTE DE BAAN BIJ DE NAVO NIET KRIJGT -HOE KAN JE NOU IEMAND DIE ZEKER 10X ZE EXQUIS MOEST AAN BIEDEN EN ZEGGEN IK HEB DAAR GEEN HERRINNINGEN AAN----NU IS HIJ WEGGELOPEN EN DAN ZEGGEN IK BEN TE LANG DOOR GEGAAN HAD EERDER MOETEN STOPPEN---DAT HAD HIJ AL ZEKER 6 JAAR EERDER MOETEN DOEN EN NU EEN-ANDER VAN DE V.V.D MOET HET MAAR OP KNAPPEN DAT IS NU HET GEVOLG DYLAN IK WENS JE VEEL STERKTE TOE OM DE PUIN VAN HEM OP TE RUIMEN SUCCES

Dolf Rieken
Professional

We zijn al meer dan 40 jaar bezig met Duindigt te verkopen, de ene stelde het nog mooier voor dan de ander maar uiteindelijk hadden ze allemaal de achterliggende gedachte om hun eigen zakken te vullen.

Commissie Ruts wilde na de verkoop Duindigt op Ypenburg onderbrengen, Dhr.Wiebes zou het wel even uitdelen voor 50 miljoen , OVG kwam met fantastische verhalen maar zonder geld, Wieger de Ruiter zou het wel even aan rijke Arabieren verkopen maar dat bleken achteraf geloof ik asielzoekers te zijn, laatste soap is natuurlijk met Dhr.Hoetmer en de Amsterdamse weldoener die nog nooit zijn portemonnee heeft getrokken en dan ben ik er wellicht nog een paar vergeten.

Ruzie maken doen ze ongeveer net zo lang als dat er over verkoop gesproken word omdat de belangen nooit parallel lopen.

Wolvega blijft nu eenmaal moeilijk te exploiteren, Ed Maas heeft zich er ook op stuk gebeten en dat is toch geen kind.

HenriB
Professional
Been thanked: 5 times

Bericht door HenriB »

Het is allemaal net zo als het kabinet dat er moet komen, maar dat komt er nooit.
Praten, praten, praten tot je een ons weegt en dan tot de conclusie komen, dat het een hopeloze missie is.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

is Robert Bergh er mee op gehouden ik zie hem niet meer op de sulky ? alvast bedankt hoe het in elkaar zit

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

in draf en rensport nr 28 stond dat Costello O.E een koers in frankrijk 20-8-2024 ik kan hem nergens vinden wie weet het waar alvast bedankt zou het graag willen weten en zien
Laatst gewijzigd door Speedy op 19 jul 2024, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 36 times

Bericht door Malgre Tout »

Speedy schreef: 06 jul 2024, 18:02 is Robert Bergh er mee op gehouden ik zie hem niet meer op de sulky ? alvast bedankt hoe het in elkaar zit
Is tijdelijk geschorst i.v.m. belastingperikelen.
Schijnt te zijn opgelost, dus die zien we wel weer terug.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hoe kan ik de trainerslijsten zien van Vincent Martens welke dravers hij traint wie het weet alvast bedankt

Plaats reactie