Dolf Rieken schreef: 23 jun 2023, 23:36 Nee Stef, deze was van Frans Zandvliet een snackbar/automatiekhouder van het Lorentzplein in Den-Haag, ik denk dat jij Oryx of Troy bedoeld en die stond bij Tjitse en was in eigendom van Piet van der Poel.
Waarom reageer jij niet op het betreffende topic zoals iedereen ? Het kan toch niet zo zijn dat jij een privé topic hebt waar je alles maar op kwijt kunt en als dat wel de bedoeling is, zal ik niet meer reageren.
alles van speedy mag er hier geplaats worden en nergens anders .nl
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: alles van speedy mag er hier geplaats worden en nergens anders .nl
- Speedy
- Professional
dolf ik stop hier mee was een opwelling over dat slotje van hans vind ik onterecht maar goed we zijn weer verder gelukkig de tijd gaat door en maar niet achterom kijken nogmaals bedankt voor je reactie
- Speedy
- Professional
ik denk dat de giganten zaterdag harder gaat dan Speedy haar record heeft gelopen -----wie zien jullie als winnaar ?-----------------------en ik hoop dat Chebba Mill goed is daar ben ik nieuwsgierig naar alle starters veel succes en dat iedereen er van geniet ------------p.s ik zelf ben niet op Wolvega
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Als Speedy nu gelopen zou hebben had ze ook 1.11 of misschien wel harder gelopen, haar record was 1.13.6 over 1609 meter, vorige maand liep Mercedes Star met alle respect 1.13.6 over 2100 meter.
In mijn ogen zegt dat voor een belangrijk deel veel over de toestand van de baan die kogel hard is of wil jij Speedy Volita met Mercedes Star gaan vergelijken ?
Hilversum was ook geen zachte baan maar had wel rustpunten in de bochten, wat kan mij een tijd nou schelen, ik heb liever dat de paarden heel thuiskomen en er een mooie koers van maken.
In mijn ogen zegt dat voor een belangrijk deel veel over de toestand van de baan die kogel hard is of wil jij Speedy Volita met Mercedes Star gaan vergelijken ?
Hilversum was ook geen zachte baan maar had wel rustpunten in de bochten, wat kan mij een tijd nou schelen, ik heb liever dat de paarden heel thuiskomen en er een mooie koers van maken.
- Speedy
- Professional
dolf ik vind het leuk hoe je reageerd ----de laatste keer dat ik op duindigt was de derby dag nou ik kan je vertellen hoe sommige reageerde dat ik zei ja vroeger liepen ze niet zo hard ----------nou kreeg mooie antwoorden te horen b.v ze worden nu harder getraind en beter voor bereid als jong paard en de fokkerij is veel beter geworden daar door lopen ze harder dan vroeger toen zei ik liepen ze maar niet zo hard dan hadden we meer oudere paarden in de baan zo denken er nog vele mensen over ---ach leuk toch dat iedereen een eigen mening er over heeft