Programma Victoria Park 27 April. en Duindigt 30 April 2023
Re: Programma Victoria Park 27 April. en Duindigt 30 April 2023
Wij zijn op 30-04-2023 aanwezig op DUINDIGT.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
ik mis stal langeweg op duindigt dat heb ik weinig mee gemaakt maar ze zullen nog niet goed zijn anders komt hij wel met zijn paarden toch
- Speedy
- Professional
vandaag even bij Ralf Dekker en Ferry Hollander geweest in wolvega was gezellig en zag 2 hard werkende jongens aan het werk een goed koppel die 2 ik wens hun veel succes
-
Draffanaat
- Leerling
Langeweg is gestoptSpeedy schreef: 25 apr 2023, 20:46 ik mis stal langeweg op duindigt dat heb ik weinig mee gemaakt maar ze zullen nog niet goed zijn anders komt hij wel met zijn paarden toch
- Speedy
- Professional
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 437 times
Heb inmiddels, want Koninginnedag (ik zeg altijd nog "Koninginnedag" en geen Koningsdag), al zoveel drank op dat een rit naar Wolvega er niet in zit. Degene die met me mee zou heeft ook teveel drank op. Groetjes uut Drenthe.

Wens allen een mooie drafavond, best wel goed weer ook.
Ga de uitzending wel kijken en vergrijp me aan een oranje tom pouce, het is even niet anders.
Zag nog deze prachtige foto, dat paardje met dat kroontje:
Wens allen een mooie drafavond, best wel goed weer ook.
Ga de uitzending wel kijken en vergrijp me aan een oranje tom pouce, het is even niet anders.
Zag nog deze prachtige foto, dat paardje met dat kroontje:
We zijn inmiddels gearriveerd (sinds gisteren) in het niet zo gezellige NAALDWIJK en gaan straks richting DUINDIGT.
- LostInHarnessracing
- Professional
Blij dat eindelijk dan toch ook het koersseizoen op Duindigt van start gaat vandaag.
De eerste koersen hebben direct al hoopvolle namen: de 'Moedig Voorwaarts - Prijs' en zelfs de 'Bright Future - Prijs'.
Helaas geen rensport-race en ook hier weer ook geen draf-montékoers, maar laten we ophouden te helazen want het is al hartstikke mooi dat er zeven koersen op deze zononvergoten en hopelijk droog blijvende dag op het menu staan.
Nu zien we eens wat paardjes die je niet iedere week of zelfs nooit op het VPW vindt, en zelfs pikeurs die je ook niet vaak ziet optreden. Maar ook respect voor een Jaap van Rijn die wekelijks overal wel kan rijden maar toch voor meerdere paardjes in koersen op Duindigt komt opdraven vandaag om de baan te steunen vast; dat er complete inschrijvingen zijn. Het prijzengeld daar schrik ik wel wat van, als je na een zwaar bevochten strijd derde wordt krijgt je €130,- Oeff..
Weet niet of "Phoenix' een bedrijf is maar in de koersnamen klinkt ook weinig sponorgeld door. Dat gaat op het VPW en op Alkmaar wel anders. Is de acquisitiekant op Duindigt wel in orde?
Tot slot ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de uitzending. Vantevoren goed testen graag! Niks is erger dan een met veel tamtam aangekondigde koersdag en dat er dan in het begin geen (goed) beeld/geluid is. Dit is bedoeld als opbouwende kritiek (eerdere ervaringen) en als tip.
Hopen op een grote fysieke bezoekersopkomst en dat de besten maar mogen winnen. In koers 1 tip ik NOOR SCHERMER. Succes met uw spel.
🌤
De eerste koersen hebben direct al hoopvolle namen: de 'Moedig Voorwaarts - Prijs' en zelfs de 'Bright Future - Prijs'.
Helaas geen rensport-race en ook hier weer ook geen draf-montékoers, maar laten we ophouden te helazen want het is al hartstikke mooi dat er zeven koersen op deze zononvergoten en hopelijk droog blijvende dag op het menu staan.
Nu zien we eens wat paardjes die je niet iedere week of zelfs nooit op het VPW vindt, en zelfs pikeurs die je ook niet vaak ziet optreden. Maar ook respect voor een Jaap van Rijn die wekelijks overal wel kan rijden maar toch voor meerdere paardjes in koersen op Duindigt komt opdraven vandaag om de baan te steunen vast; dat er complete inschrijvingen zijn. Het prijzengeld daar schrik ik wel wat van, als je na een zwaar bevochten strijd derde wordt krijgt je €130,- Oeff..
Weet niet of "Phoenix' een bedrijf is maar in de koersnamen klinkt ook weinig sponorgeld door. Dat gaat op het VPW en op Alkmaar wel anders. Is de acquisitiekant op Duindigt wel in orde?
Tot slot ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de uitzending. Vantevoren goed testen graag! Niks is erger dan een met veel tamtam aangekondigde koersdag en dat er dan in het begin geen (goed) beeld/geluid is. Dit is bedoeld als opbouwende kritiek (eerdere ervaringen) en als tip.
Hopen op een grote fysieke bezoekersopkomst en dat de besten maar mogen winnen. In koers 1 tip ik NOOR SCHERMER. Succes met uw spel.
- Bijlagen
-
- 1544derby-006.jpg (224.01 KiB) 1491 keer bekeken
- LostInHarnessracing
- Professional
Als MACAENZIE PETNIC in het voorwerk en defilé dat we straks gaan zien een beetje goed de bochten doorstiefelt dan tip ik haar als outsider. Die ene keer dat ze niet galoppeerde was dik in orde. Zij kan hier dan winnen?
Succes met uw eventuelenspel en geniet van de uitzending of koersdag ter plekke.

Succes met uw eventuelenspel en geniet van de uitzending of koersdag ter plekke.