waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door Speedy »

begrijp er helemaal niks van altijd de zelfde mensen op 1 hand te tellen vrienden maak toch gebruik van het mooie forum jullie hebben toch ook verhalen om te vertellen laat het niet verloren gaan of zet het anders er op wat er aan mankeert nu doen vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 4):
Johan (03 sep 2021, 17:25) • administrator (03 sep 2021, 17:30) • kortebaan (03 sep 2021, 18:26) • LostInHarnessracing (03 sep 2021, 21:49)
Waardering: 36.36%

jelliep
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door jelliep »

Mijn deelname en bezoeken aan de banen,gaan voor mij meer dan 25 jaar terug,dus die berichten van 25 jaar geleden gaan allemaal aan mij en mijn interesse voorbij.
Er zijn nog maar enkele mensen die ik ken nog actief,en ook de meeste mensen op dit forum ken ik niet.
Ik lees het wel maar mijn bijdrage aan dit mooie forum is nihil jammer genoeg.
Deze gebruikers waarderen jelliep voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (03 sep 2021, 21:49) • Speedy (03 sep 2021, 22:24)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2923
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3904 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Vind ik ook, speedy. Best wat meer mensen zouden eens zo af en toe wat kunnen plaatsen/schrijven.

Het is best wel even lastig te leren hoe je een link naar een artikel of hoe je een foto plaatst maar maakt het forum wel leuker en nog meer informatief.

Maar tekst typen kan iedereen. Lezers hier gaan toch naar de baan of helpen op een entrainement of hebben zelf een paardje? Laten die mensen eens wat vertellen.

Maar misschien hebben ze het heel druk. Kan.
Maar je kunt echt allerlei onderwerpen aanmaken hier. Als het maar aan draf- en rensport raakt.
Mis balance55 wel.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (03 sep 2021, 22:24)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2923
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3904 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

jelliep schreef: 03 sep 2021, 19:55 Mijn deelname en bezoeken aan de banen,gaan voor mij meer dan 25 jaar terug,dus die berichten van 25 jaar geleden gaan allemaal aan mij en mijn interesse voorbij.
Er zijn nog maar enkele mensen die ik ken nog actief,en ook de meeste mensen op dit forum ken ik niet.
Ik lees het wel maar mijn bijdrage aan dit mooie forum is nihil jammer genoeg.
Hier geldt precies hetzelfde, over dat 25 jaar geleden. Maar nog langer geleden.. jahaa..
Kwam als jochie van 10 veel op Stadspark en Wolvega. Helemaal idolaat van SPEEDY VOLITA!
Dat was m'n favoriete paardje, helemaal gek van. Die naam alleen al en hoe ze was!
Ja, er zat dan ook nog een man op de sulky maar door de ogen van een kind was je daar helemaal niet mee bezig. Je ging SPEEDY VOLITA weer zien.

En nu, zoveel jaar later, zit ik gewoon met Stef, de pikeur van toen te kletsen zeg. Wow. Alleen al daarom is voor mij het forum goud waard.
Ooit komt die koffie met gebak er, speedy.

Ken niemand hier, persoonlijk, op het forum. Speakerman een beetje dan nog wel en Hans Sinnige wel gesproken en meegemaakt. Allebei toppers. Ken verder niemand hier, hoeft ook niet. Plaatst allen maar wat misschien leuk is om te vertellen over de sport.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (03 sep 2021, 22:25) • Johan (04 sep 2021, 09:13)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door Speedy »

ik zie dat de oude doosch ook niet meer er op staat eind augustus was het laatst jammer ik heb er altijd van genoten daarom wil ikde gene die er op zaten hartelijk bedanken was ze gedaan hebben triest maar het is niet anders

kortebaan
Professional
Berichten: 923
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1043 keren
Ontvangen waarderingen: 2242 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door kortebaan »

Haha, niet zo ongeduldig Stef. Het is zo mooi weer de laatste tijd, dus ik geniet van zon, zee, strand en natuur.
Komend weekend zal ik weer bijdragen plaatsen, mijn archief is nog niet leeg.
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 3):
LostInHarnessracing (09 sep 2021, 11:07) • administrator (09 sep 2021, 11:59) • Speedy (09 sep 2021, 13:17)
Waardering: 27.27%

Greyhound
Professional
Berichten: 2835
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6286 keren
Ontvangen waarderingen: 6555 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door Greyhound »

Hallo Stef, ook ik was een weekje op vakantie. We pakken de draad weer op met 25 jaar geleden.

Beste Jelliep, ook ik ben ook van de oude stempel, maar volg alles nog wel en rij af en toen nog wat paarden uit.
Denk dat ik ook met je de koers gezeten heb en ook met Stef. We moeten het een beetje van de oude garde hebben en
jouw bijdrage tellen ook mee.

Groet Greyhound.
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 3):
LostInHarnessracing (09 sep 2021, 11:08) • administrator (09 sep 2021, 11:59) • Speedy (09 sep 2021, 13:17)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2923
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3904 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Zou mooi zijn, wat meer meningen, verhalen, foto's, over 'die goede oude tijd' en wat mij betreft ook over de drafsport nu.
Maar ja, kun je wel iedere dag verzuchten maar het is zoals het is. Er wordt weinig geplaatst. Nou, dan niet.
Degenen die wel wat plaatsen betreft een aantal forumdeelnemers, veel dank aan hen.
Wens iedereen een prachtige zomerdag vandaag.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (09 sep 2021, 13:16)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door Speedy »

Greyhound schreef: 09 sep 2021, 09:19 Hallo Stef, ook ik was een weekje op vakantie. We pakken de draad weer op met 25 jaar geleden.

Beste Jelliep, ook ik ben ook van de oude stempel, maar volg alles nog wel en rij af en toen nog wat paarden uit.
Denk dat ik ook met je de koers gezeten heb en ook met Stef. We moeten het een beetje van de oude garde hebben en
jouw bijdrage tellen ook mee.

Groet Greyhound.
---ik zou wel eens willen weten hoe je echte naam je zegt dat je met mij ook wel eens in de koers heeft gezeten echt ik zou graag alle namen willen weten ja ik zelf heb er geen moeite mee ga er is over nadenken vrienden ik blijf jullie waarderen op de oude doosch succes en alvast bedankt-----------en heb alles weer bekeken de 10 nieuwe van 9 -9-2021 het is weer prachtig om te zien nogmaals bedankt

Greyhound
Professional
Berichten: 2835
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6286 keren
Ontvangen waarderingen: 6555 keren

Re: waarom zo weinig op het mooie forum zitten triest toch.nl

Bericht door Greyhound »

Beste Stef, de koers die me bij gebleven is met je is dat je boos op me was dat ik je gehinderd zou hebben (wat natuurlijk niet waar is :lol: )
Het was de laatste koers die Korjak won als generale voor de derby op Zondag, dit speelde op de woensdag voor de derby af.
Ik werd 2e met Geisha Double en dat was een half zusje van Korjak, jij werd 3e met Ilse Hanover. Je schold op me maar ik mocht niet reageren
van Martin Vergay waar ik toen Leerling pikeur was. Martin zat zelf met Jeannine D in de koers van stal Fullspeed.
De goede oude glorie dagen van de sport.

Ik ga me niet bekend maken, want Greyhound bevalt me wel.


https://www.drafenrensportforum.nl/down ... ew&id=5244
Bijlagen
1e Korjak met Jan de Leeuw 2e Geisha Double met .... en Ilse met Stef van Dooijeweerd.jpg
1e Korjak met Jan de Leeuw 2e Geisha Double met .... en Ilse met Stef van Dooijeweerd.jpg (133.48 KiB) 582 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 2):
Johan (09 sep 2021, 21:06) • Speedy (11 sep 2021, 17:37)
Waardering: 18.18%

Plaats reactie